آمریکا و آلمان، تحریم‌های جدید علیه روسیه اعمال کرد

آلمان و وزارت خزانه داری آمریکا همزمان با جنگ اوکراین و در ادامه تحریم ها علیه روسیه، تحریم های جدیدی علیه این کشور اعمال کردند.

آمریکا و آلمان، تحریم‌های جدید علیه روسیه اعمال کرد

به گزارش ممتاز نیوز، با ادامه حملات روسیه به اوکراین، آلمان و آمریکا تحریم های جدید علیه روسیه اعمال کردند.

تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه

وزارت خزانه داری آمریکا همزمان با جنگ اوکراین و در ادامه تحریم ها علیه روسیه با اعمال تحریم های جدیدی علیه این کشور اعلام کرد که ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد روسی را تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که با هدف جلوگیری از فرار از  تحریم ها، اعضای بخش تکنولوژی روسیه را تحریم کرده است.

این نهاد آمریکایی ادعا کرد که ۲۱ نهاد و ۱۳ فرد را برای محدود کردن شبکه‌های فرار از تحریم کرملین و شرکت‌های فناوری که به ماشین جنگی  روسیه مفید کمک می کنند، تحریم کرده است.

آمریکا همچنین تاکید کرد که “تحریم‌ها بر بخش‌های هوافضا، دریایی و الکترونیک فدراسیون روسیه اعمال می‌شود.” و  این اقدامات به به این معنی است که آمریکا می‌تواند هر فرد یا نهادی که در این بخش ها فعالیت داشته یا دارد را تحریم کند.

واشنگتن پیش از این اعلام کرده بود به دنبال گسترش قابل توجه تحریم‌ها علیه روسیه و مقامات روس است.

آلمان تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کرد

روبرت هابک، وزیر اقتصاد دولت فدرال آلمان از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به خاطر ادامه تهاجم نظامی به اوکراین خبر داد.

هابک پنج‌شنبه ۳۱ مارس پس از دیدار با برونو لو مر، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه در برلین اعلام کرد، بسته تحریمی جدید آخرین تحریم‌ها علیه روسیه نخواهد بود.

او می‌گوید، در دیدار با همتای فرانسوی‌اش در این باره صحبت شد که چه تحریم‌های دیگری می‌تواند جلوی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای ادامه تهاجم به اوکراین را بگیرد.

وزیر اقتصاد آلمان افزود، موارد مشخصی برای اعمال تحریم شناسایی شده است. او درباره جزئیات این تحریم‌های احتمالی توضیح بیشتری نداد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.