آمریکا و رژیم صهیونیستی بزرگترین خطر برای جهان هستند

کریمی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری بابیان اینکه رییس‌جمهور آمریکا حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد، گفت: با توجه به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دارای بیشترین سلاح‌های کشتار جمعی در جهان هستند باید به مردم جهان پاسخگو باشند در غیر این صورت بزرگترین خطر برای ملت‌های جهان هستند.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، درباره اظهارات اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: اوباما چیز تازه‌ای برای گفتن نداشت.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: آمریکا با حمایت از تروریست‌ها در سوریه سعی در آشفته نشان دادن این کشور دارد در حالی که مردم سوریه خواهان حفظ دولت بشار اسد هستند.

وی با بیان این مطلب که اوباما سیاست یک بام و دو هوا را دنبال می‌کند، اظهار داشت: آمریکا حق دخالت کردن در امور داخلی سوریه را ندارد و این در حالی است که وی در مجمع عمومی سازمان ملل علنا در امور دیگر کشورها دخالت می‌کند.

کریمی‌اصفهانی افزود: مردم بحرین خواهان تغییر در نظام سیاسی خود هستند اما آمریکا آنان را سرکوب می‌کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان تصریح کرد: آمریکا در میان هیچ کدام از کشورهای جهان جایگاهی ندارد و دیگر نمی‌تواند به جنایت‌های خود  ادامه دهد؛ چرا که ملت‌هایی جهان امروز بیدار هستند.

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان هیچ گونه انحرافی مشاهده نشده است، ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی دارای بیشترین سلاح‌های کشتار جمعی در جهان هستند و اوباما با پررویی تمام از خطر ایران هسته‌ای حرف می‌زند.

کریمی‌اصفهانی خاطر نشان کرد: اولین کشوری که از سلاح اتمی استفاده کرد آمریکا بود و باید به جهانیان پاسخ‌گو باشد؛ آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی بزرگترین خطر برای ملت‌های جهان هستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.