آموزش‌های همگانی در خصوص تهدیدها، فرصت‌های ارتکاب جرم از مجرمان را می‌گیرد – اخبار اجتماعی

معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی گفت: پلیس با ارائه راهنمایی ها در موارد مختلف مانند جرایم و آسیب ها ، همچنین آموزش به مردم می تواند پلیس جامعه محور بوجود آورد.

 
  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی با حضور در غرفه پلیس فتا در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با اشاره به اینکه مردم باید پلیس را دوست خود بدانند، گفت: پلیس باید به صورت شمشیر دولبه عمل کند به نحوی که خلافکاران از پلیس بترسند و مردم هم از دیدن آن لذت ببرند.
وی ادامه داد: پلیس در جامعه به گونه‌ای رفتار کند که علاوه بر ایجاد فضایی فرهنگی که آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد تبهکاران از حضور آن در هراس باشند و احساس نا امنی کنند.
محمدزاده با اشاره به اینکه اولین قدم برای پلیس ارتقاء احساس امنیت روانی در بین مردم است ،اظهار داشت: این امر از طریق آموزش‌های همگانی و ارایه اطلاع رسانی به موقع به مردم حاصل می‌شود .
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه  آموزش‌های همگانی در خصوص تهدیدها، فرصت‌های ارتکاب جرم از مجرمان را می‌گیرد، تصریح کرد: پلیس با ارائه راهنمایی‌ها در موارد مختلف مانند جرایم و آسیب‌ها ، همچنین آموزش به مردم می‌تواند پلیس جامعه محور بوجود آورد.
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در خصوص اطلاع رسانی‌ها از سوی پلیس فتا در مورد جرایم رایانه ای و اینترنتی خاطرنشان  کرد: ارایه نوآوری ها و تهدیدات در فضای سایبری عاملی مهم در کاهش وقوع جرایم می‌باشد که خوشبختانه پلیس فتا در این رابطه با وجود اینکه تازه تأسیس می‌باشد بسیار موفق عمل کرده است ./ل
 
 
 
 
 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.