آموزش بازیافت شهروندان منطقه ۷ در فصل همدلی

۰۹م اسفند ،

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۷ از برگزاری کلاس های آموزشی بازیافت برای بانوان خانه دار این منطقه خبر داد.

مهران احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، با اعلام این خبر افزود: آشنایی بانوان خانه دار با مقوله بازیافت و تفکیک زباله از مبدأ می تواند تأثیر بسیار بسیاری در فرهنگ سازی این مقوله داشته باشد از این رو برنامه ریزی های لازم برای برگزاری کلاس های آموزش بازیافت ویژه بانوان خانه دار منطقه ۷ در سرای محله دهقان انجام می گردد.
وی در ادامه با دیگر اقدامات اداره بازیافت شهرداری منطقه ۷ در قالب استقبال از فصل همدلی اشاره کرد و گفت: این اداره در آستانه نوروز بار دیگر آموزش چهره به چهره شهروندان را در دستور کار قرار داده و به جمع آوری و تفکیک زباله های خشک قابل بازیافت می پردازد.
احمدی ادامه داد: آموزشگران بازیافت منطقه ۷ بین شهروندان بسته های تبلیغاتی اداره بازیافت شامل دفتر، روان نویس، ساک دستی، بروشور، سی دی بازی کامپیوتر و کیسه زباله آبی رنگ توزیع می کند.
وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اهمیت موضوع آموزش در مقاطع ابتدایی اداره بازیافت اقدام به اعزام گروه نمایشی “ب مثل بازیافت” در یک دبستان و یک مهد کودک سطح منطقه کرده است.
و در این اهمیت تفکیک زباله برای دانش آموزان به صورت تئاتر موزیکال نمایشی اجرا می کنند و بعد از برگزاری مسابقه به برندگان جوایزی اهدا می گردد.
وی خاطر نشان کرد: شست و شوی غرفه ها و ایستگاه های بازیافت از دیگر اقدامات این اداره در طرح استقبال از همدلی است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.