آموزش روش های معاینه پرده بکارت – زناشویی

گردآوری توسط گروه مشاوره و روانشناسی ممتازنیوز

آموزش روش های معاینه پرده بکارت۱٫۰ out of 5 based on 1 review

روش معاینه پرده بکارت

پرده های بکارت انواع و اقسامی دارد و روش معاینه پرده بکارت  امکان پذیر است . شما خودتان برای معاینه و مشاهده پرده بکارت ، آینه ای را پایین دیوار اتاق قرار دهید(آینه ای که معمولا به همراه شمعدان در همه خانه ها هست و به طور متحرک قابلیت بالا و پایین رفتن را دارد ، انتخاب مناسبی است).

برای معاینه پرده بکارت اندام جنسی خود را برهنه کنید و پاها را به نحوی قرار دهید که اندامتان در آینه به وضوح قابل مشاهده باشد.
سپس به کمک دست لبه های خارجی اندام را به آهستگی و احتیاط کنار بزنید. بدین ترتیب که با استفاده از انگشت های میانی و اشاره یک دست و انگشت شست و اشاره دست دیگرتان دو لب فرج را کاملا باز می کنید و با استفاده از یک چراغ قوه یا چراغ خواب که محل استقرار آن را قبلا درست کرده اید نور را به آینه می تابانید تا نور به داخل مهبل منعکس شود تا به خوبی قابل مشاهده باشد.

اگر هم مشاهده نکردید نگران نشوید ، چون در افراد زیادی پرده در عمق قرار دارد و به راحتی قابل مشاهده نیست . گاهی آن قدر پرده در انتهای واژن قرار دارد که حتی طول آلت جنسی برخی از مردان نیز برای رسیدن به پرده و برداشتن آن کفاف نمی دهد. بنا بر این جای نگرانی نیست و خیالتان راحت باشد. ضمنا برای معاینه خودتان احتیاط کنید که تحریک نشوید و شیطان پیروز نشود.

نکته :‌
این روش معاینه پرده بکارت دارای ریسک بالا میباشد و عواقب ناشی از این معاینه شخصی توسط شما به عهده خودتان خواهد بود.بهتر است در حد امکان برای معاینه به پزشک متخصص زنان مراجعه کنید

نظر تان را در مورد این مطلب در پایین صفحه در بخش نظرات بنویسید  

+ ۴

مخالفم + ۰


دانستنیهای جنسی Rss
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. فرناز:

    با سلام
    من برای تست پرده به دکتر زنان مراجعه کردم و دکتر بسیار پاهای منو باز کرد و لبه های را بسیار کشید تا مشاهده کند و بعد گفت که هست با کمی اسیب ولی از وقتی تست دادم درد دارم نمی دونم دلیلش چیه از دکتر ترسیدم نمی دونم چرا درد دارم

  2. ترسا:

    منم مشکل ناز گل رو دارم میشه للفا راهنماییم کنید

    • آرمان:

      بهترین راه حل اینه بری دکتر

  3. یاسمن 30متاهل:

    هرکدوم ازدخترا درمورد پرده بکارت وخودارضایی و تناسب اندام راهنمایی میخواین ایمیل بزنید.
    sanazsamira@yahoo.com

  4. naz gul:

    سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله هستم که وقتی ۱۰یا ۱۱ساله بودم توسط دایی ام مورد سو استفاده قرار گرفته ام و چون کوچک بوده ام و از مسایل جنسی بی خبر بودم اصلا چیزی بخاطر نمی اورم و نه میدانم که بی کارتم را از دست داده ام یا نه و از شما خواهش میکنم کمکم کنید که بتوانم بدون مراجعه به پزشک متوجه شوم باکره هستم یا نه ؟؟

  5. ناشناس:

    باسلام آلت تناسی من حالت افتاده داره لبه های داخلی وخارجی ام از هم یاز شده از پزشک متخصص خجالت میکشم کمکم کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.