آموزش زیست‌محیطی چهره به چهره دانش‌آموزان تهرانی همزمان با بازگشایی مدارس

در آستانه ماه مهر معاونت خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری منطقه ۲۱ با بهسازی فضای اطراف مدارس سطح منطقه ، محیط را برای استقبال از دانش آموزان آماده می کند.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، جابر انصاری معاون خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری منطقه ۲۱ افزود: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس ، معاونت خدمات شهری و اداره های تابعه آن از جمله فضای سبز این منطقه به منظور ایجاد محیطی شاداب و بستری مناسب در فضاهای آموزشی ، با اجرای طرح استقبال از ماه مهر در حوزه خدمات شهری در سطح مدارس منطقه ۲۱ به استقبال این ماه می رود.

وی با اشاره به بخشی از خدمات ارائه شده در این طرح گفت: پاکسازی عمومی محوطه پیرامون و نماهای مدارس ، رسیدگی ویژه به فضاهای سبز مدارس و اطراف آن ، شستشوی نماهای محوطه داخلی و اطراف مدارس، اجرای طرح های نقاشی دیواری و دیوار نوشته در نقاط مورد نیاز، پاکسازی نماهای مدارس با مواد پوشاننده و طعمه گذاری علیه جوندگان موذی در مکان های آلوده شناسائی شده ، محوطه مدارس از جمله برنامه های در نظر گرفته شده اجرایی طرح استقبال از مهر است.

معاون شهردار منطقه ۲۱ افزود: همچنین ترمیم، بازسازی و بازنویسی تابلوهای محل عبور دانش آموزان و خط کشی محل های عابر پیاده مورد نیاز با هماهنگی حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز با هدف تامین ایمنی عبور و مرور دانش آموزان اجرا می شود.

انصاری خاطر نشان کرد: همزمان با شروع مدارس در روز اول مهر هم برنامه هایی چون تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی ، توزیع گل بین دانش آموزان و معلمان ، به صدا در آوردن زنگ مدرسه توسط مدیران حوزه شهری و شهرداران نواحی و توزیع مخازن ویژه کاغذ های باطله در سطح منطقه ۲۱ انجام می شود.

به گفته وی جلسات آموزشی چهره به چهره با موضوعات محیط زیست برای دانش آموزان پس از بازگشایی مدارس در مقاطع مختلف و دوره های متعدد در طول سال تحصیلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.