آموزش ساخت بمب توسط دانش‌آموزان بوشهری

۲۷م دیماه ،

ممتازنیوز: دو دانش‌آموز بوشهری که به آموزش ساخت مواد منفجره در اینترنت اقدام کرده بودند توسط کارشناسان پلیس فتا شناسایی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ جهانشیری رئیس پلیس فتا استان بوشهر گفت: در راستای افزایش امنیت در فضای مجازی و در پی رصد صورت گرفته، کارشناسان این پلیس وبلاگی را که اقدام به آموزش نحوه ساخت بمب‌های دودزا کرده بود شناسایی و اقدامات خود را در این رابطه آغاز کردند.

سرهنگ جهانشیری افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که وبلاگ مزبور از دو محل متفاوت هدایت می‌شود که در تحقیقات نهایی دو متهم اصلی که دانش‌آموزانی ۱۷ ساله بودند، شناسایی و به این پلیس احضار شدند.

وی ادامه داد: متهمان پس از ملاحظه مستندات به جرم خود اعتراف و اقرار کردند از چند ماه پیش به ساختن این وبلاگ اقدام کرده و به خاطر اینکه هر دو آنها در یکی از رشته‌های ورزش رزمی فعالیت می‌کنند مطالبی در خصوص سلاح های مورد استفاده در رشته خود از جمله ساخت بمب دودزا تهیه و در این وبلاگ به اشتراک گذاشتند.

رئیس پلیس فتا بوشهر اخطار داد: تبلیغ و نیز خرید و فروش اقلام غیرمجاز و تجهیزات ممنوعه در فضای مجازی جرم تلقی شده و پلیس فتا با عاملان آن برخورد خواهد کرد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.