آموزش عملی ترافیک به شهروندان منطقه ۶

۰۲م اسفند ،

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری منطقه ۶ از اجرای طرح شهریار خط سفید از شنبه ۵ اسفند به مدت ۵ روز خبر داد.

اسدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اعلام این خبر افزود:  در راستای ارتقای فرهنگ ترافیکی، طرح شهریار خط سفید به همت پلیس راهور تهران بزرگ، خانه شهریاران جوان، سازمان ترافیک شهر تهران،  معاونت حمل و نقل ترافیک و زیبا سازی منطقه اجرا می گردد.
 وی در ادامه با اشاره به اهداف اجرای این طرح تصریح کرد:  این برنامه به منظور تلاش برای آموزش، نهادینه سازی و ارائه الگوی صحیح رعایت قوانین و مقررات ترافیکی و در جهت ارتقای فرهنگ ترافیکی اجرا می گردد.
وی در ادامه با  اشاره به نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح به صورت آموزش مستقیم رفتار ترافیکی در محیطی واقعی با آموزش های علائم راهنمای و رانندگی ،چگونگی عبور و مرور و تردد و با حضور کارشناسان، اعضای شهریاران جوان، پلیس راهور و همکاران معاونت حمل و نقل ترافیک برگزار می گردد.
*مناسب سازی و اصلاح نواقص تقاطع سپهبد قرنی – آیت ا… طالقانی

وی همچنین از مناسب سازی و اصلاح نواقص تقاطع سپهبد قرنی- آیت ا… طالقانی در راستای طرح شهریار خط سفید خبر داد.
اسدی در ادامه عنوان داشت:  در همین راستا ضلع جنوب این تقاطع با اجرای ۸ بلوک عابر و ۱۳ متر مربع بستر قرمز و ۱۳ متر طول خط ایست، ضلع غرب با اجرای ۱۵ متر مربع بستر قرمز و ۱۵ متر طول خط ایست، ضلع شمال با اجرا ۳ بلوک عابر و ۶ متر مربع بستر قرمز و ۶ متر طول خط ایست ضلع شرق با اجرای ۵ متر مربع بستر قرمز و همچنین خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید موسوی ضلع شمال با اجرای ۱۳ بلوک عابر و تعداد ۱۰عدد خط کشی نوشتار کلمه ایست، مناسب سازی گردیده است.
 اسدی خاطر نشان کرد:طرح شهریار خط سفید از شنبه ۵ اسفند تا چهارشنبه ۹ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۱۸ جهت آموزش عملی  ترافیک به شهروندان در تقاطع خیابان شهید سپهبد قرنی – آیت الله طالقانی اجرایی می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.