آموزش لاغری خانم سارا پالین و اثری جدید از خالق ارباب‌حلقه‌ها

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  هافینگتون پست، خبر انتشار یک کتاب جدید از تالکین شاید کمی عجیب باشد چرا که این نویسنده در سال ۱۹۷۳ از دنیا رفته است ولی انتشارات انگلیسی هارپر کالینز ادعا می کند که کتابی موسوم به «سقوط آرتور» از این نویسنده تاکنون در جایی منتشر نشده است و قرار است در ماه می چاپ شود. به گفته مسئولان انتشارات این کتاب علاوه بر شعرهای حماسی بلند که در بریتانیای باستانی اتفاق می افتد شامل یک مقاله تالکین است که دنیای ادبی شاه آرتور را بررسی می کند. این شعرها که با مضمون داستانی نوشته شده اند داستان آخرین روزهای حکمرانی شاه آرتور را روایت می کنند.

کریستوفر تالکین، پسر نویسنده انگلیسی وظیفه ویرایش کتاب را به عهده دارد. وی در گفتگو با گاردین سبک شعری این کتاب را مثل کتاب شعر افسانه سیگورد و گودرن دانسته که در سال ۲۰۰۹ نسخه جدیدی از آن منتشر شد. کریس اسمیت، ناشر کتاب در انتشارات هارپرکالینز نیز از شباهت زیاد کتاب جدید تالکین با کتاب «گواین و شوالیه سبز» خبر می دهد که داستانی متعلق به قرن چهاردهم است. وی می گوید سقوط آرتور کتابی با مضمون و الگوی داستانی هویت گمشده، خیانت و فداکاری برای افتخار است و در حقیقت انعکاس دیگر کارهای تالکین مثل ارباب حلقه ها محسوب می شود ولی هیچ داستان تخیلی و جادویی در آن وجود ندارد و بیشتر از داستانهای رئالیستی پیروی می کند.

بر اساس این گزارش، امروز خبر دیگری نیز در بازار کتاب منتشر شد. people.com نوشت که سارا پالین، فرماندار آلاسکا و معاون نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا مک کین بر خلاف حوزه فعالیت و شغلش گفته در حال نوشتن کتابی برای پرورش و زیبایی اندام است. پالین که در جدیدترین عکس خود که توسط رسانه ها منتشر شده به نظر لاغرتر از گذشته به نظر می رسد، می گوید خودش نیز به نوشته های کتابش عمل می کند و هر روز ورزشهای خاصی برای لاغر نگه داشتن خود انجام می دهد.

به گفته پالین ۴۸ ساله این کتاب با مشورت و همکاری خانواده اش در حال نگارش است و قرار است تا چند ماه آینده وارد بازار کتاب آمریکا شود. هنوز عنوانی برای این کتاب از سوی پالین و خانواده اش انتخاب نشده است ولی در اواسط مراحل نگارش آن به سر می برد.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.