آموزش و پرورش برتر از طریق توجه به معلم

جام جم آنلاین: وزیر آموزش و پرورش در آستانه سالروز گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد: داشتن آموزش و پرورش برتر و شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق توجه ویژه به جایگاه معلم امکان پذیر است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ،حمیدرضا حاجی بابایی گفت: اگر می خواهیم جامعه و خانواده امن و سالم داشته باشیم باید به یک آموزش و پرورش برتر و در سطح بین المللی فکر کنیم.

وی به تصویب و اجرای سند تحول بینادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: اجرای درست و مطلوب این سند جز از طریق معلم امکان پذیر نیست.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در اظهاراتش ذره ای اغراق نیست و باور قلبی وی است، گفت: تاکید من به این دلیل است که تلاش ها و زحمات معلمان زحمتکش را با تمام وجود درک می کنم.

وی معلم را رمز موفقیت و پیروزی هر کشوری دانست و تصریح کرد معلم علاوه بر اینکه باید به آموزش دانش آموزان بپردازد، در هر جایی و هر زمانی که لازم دید می تواند آنان را تربیت کند.

وزیر آموزش و پرورش با یادآوری اینکه همه سعادت ها و شقاوت ها از مدرسه نشات می گیرد، خاطر نشان کرد: کلید این امر هم در دست معلم است، یعنی اگر به آن توجه کنیم همه تبدیل به سعادت می شود.

حاجی بابایی با حساس خواندن وزارت آموزش و پرورش در تحکیم خانواده و ایجاد جامعه امن و سالم، از همه رسانه های جمعی، دولت، مجلس و سایر نهادها و ارگان ها خواست که آموزش و پرورش را در تحقق این مهم یاری رسانند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.