آنتون فردیناند از تصمیم جنجال برانگیز برادرش پیروی کرد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

با انگیزه اعتراض به عدم برخورد با نژادپرستی در انگلیس؛

در اعتراض به مکفی نبودن اقدامات لازم در ارتباط با نژادپرستی در انگلیس، بازیکن سیاه پوست کوئیز پارک رنجرز نیز از تصمیم ستاره منچستر یونایتد پیروی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران وبه نقل از خبرگزاری روئیترز، در هفته ای موسوم به هفته بیرون کردن نژاد پرستی از فوتبال تیم های لیگ جزیره تصمیم گرفتند پیراهن هایی منقش به همین شعار را برتن کنند اما چندین بازیکن سیاهپوست لیگ جزیره در اعتراض به کافی نبودن اقدامات اتحادیه فوتبال انگلیس در ارتباط با ریشه کن کردن نژادپرستی در فوتبال این کشور از پوشیدن این پیراهن خود داری کردند.

ریو فردیناند در دیدار روز شنبه منچستر یونایتد مقابل تیم ردینگ به همراه رابرتز بازیکن این تیم که او نیز سیاهپوست است از پوشیدن پیراهن خودداری کرد.

در اعتراض به تبرئه شدن جان تری از توهین های نژاد پرستانه ای که به برادرش آنتون فردیناند کرده بود. این موضوع جنجال زیادی را به همراه داشت اما از قرار معلوم خود آنتون فردیناند را از پیروی از تصمیم برادرش باز نداشته است.

آنتون که خود از سوی تری مورد اهانت قرار گرفته بود در دیدار شب گذشته کوئینز پارک مقابل اورتون از پوشیدن این پیراهن خود داری کرد.

وی در این ارتباط گفت: این کار مضحک است زمانی که شما هیچ کار عملی در این ارتباط انجام نمی دهید وفقط صحبتش را می کنید، من نیز بازیچه شما نیستم که این پیراهن را بپوشیم. هروقت اتحادیه فوتبال انگلیس به طور واقعی است به کار شد آن وقت توقع پوشیدن جین پیراهن هایی را داشته باشید./آق

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.