آندره سانتوس از هواداران آرسنال عذرخواهی کرد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

  تیم فوتبال آرسنال شنبه در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه ۲ بر یک مقابل منچستریونایتد تن به شکست داد. “آندره سانتوس” در بین دو نیمه این دیدار اقدام به تعویض لباس خود با مهاجم من یونایتد کرد که این موضوع سبب عصبانیت هواداران آرسنال و شماری از بازیکنان پیشین این تیم شد.

به گزارش تفسیری مهر، مدافع ۲۹ ساله در گفتگو با “سان” گفت اگر می دانسته چنین کاری چنین واکنشی را از سوی هواداران آرسنال به همراه خواهد داشت هرگز این کار را نمی کرده است.

وی گفت: می خواهم از هواداران آرسنال عذرخواهی کنم اما من واقعا فکر نمی کردم که چنین کاری این همه آشوب به همراه داشته باشد. اگر می دانستم این کار را به طور یقین انجام نمی دادم و دور از چشم رسانه ها با فن پرسی لباس خود را عوض می کردم.

سانتوس گفت: جدایی رابین از آرسنال سبب نشده که در نظر من دشمن جلوه کند. ما با یکدیگر دوست هستیم و این را باید بگویم که پیشنهاد عوض کردن لباس ها از سوی رابین مطرح شد. این کاری است که بازیکنان همواره انجام می دهند. من فقط می خواهم مردم درک نمایند که او دوست من است و من به خاطر اینکه به یونایتد رفته رفتارم را با او تغییر نخواهم داد.

وی افزود: رابین در بین دو نیمه به من نزدیک شد و به من این موضوع را مطرح کرد و من فکر نمی کردم چنین آشوبی برپا شود. من هرگز از اینکه به دوستم “سلام” کنم خودداری نمی کنم. در حالی که “آرسن ونگر” پیش از این از مردم خواسته بود که به فن پرسی احترام بگذارند واقعا تعجب می کنم  که آنها نسبت به دوستی و بازی جوانمردانه واکنش نشان می دهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.