آنلاین وصیت کنید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خبر فارسی : اگر به فکر نوشتن وصیت نامه خود آن هم به صورت آنلاین هستید از سایت www.7wills.com استفاده کنید.

۷wills به زبان انگلیسی و فارسی در دسترس است و سعی دارد در وب فارسی هم نوشتن وصیت‌نامه آنلاین را ترویج کند. ویلز به شما این امکان را می‌دهد که به صورت آنلاین وصیت نامه‌های خود را برای دوستان مجازی و آشنایان خود بنویسید. این وصیت‌نامه‌ها تا زمانی که در قید حیات هستید محفوظ باقی می‌ماند و چنانچه سیستم سایت فوت شما را تشخیص دهد، وصیت نامه‌ها را برای مخاطبانی که مشخص کرده‌اید به صورت ایمیل ارسال می‌کند. به این ترتیب دوستان مجازیتان علاوه بر این که از فوت شما آگاه می‌شوند، می‌توانند آخرین وصیت شما را نیز بخوانند.
شاید برایتان این سوال پیش آمد که ویلز چگونه تشخیص می‌دهد که آیا شما زنده‌اید یا فوت کرده‌اید؟ در پنل کاربری شما یک تاریخ انقضا وجود دارد که این تاریخ توسط شما قابل تنظیم می‌باشد و زمانی که تاریخ انقضا پایان یابد وصیت‌نامه‌های نوشته شده به صورت ایمیل برای مخاطبان ارسال می‌شود. شما موظف هستید تاریخ انقضا را قبل از اتمام آن دوباره تمدید کنید. در صورتی که این تاریخ تمدید نشود سیستم تشخیص می‌دهد که احیانا در قید حیات نیستید و وصیت‌نامه (یا وصیت نامه‌ها)ی شما را برای مخاطبانی که مشخص کرده‌اید ارسال می‌کند. برای همین باید حواستان را خوب جمع کنید که تاریخ انقضای وصیت نامه‌تان به روز باشد در غیر این صورت ممکن است به درد سر بیفتید.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.