آنلاین کارت ویزیت سفارش دهید: cardina.ir

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اگر به دنبال داشتن یک کارت ویزیت مخصوص برای خودتان میباشید پایگاه اینترنتی کاردینا را به شما معرفی می‌کنیم. شما با کمک این پایگاه اینترنتی به آدرس www.cardina.ir می‌توانید به صورت آنلاین کارت دلخواه خود را سفارش دهید.
 
این پایگاه اینترنتی بسیار ساده طراحی شده و کار با آن بسیار ساده است. برای اینکه ببینید سطح کارتی که قرار است برای شما طراحی شود در چه حد است بهتر است اول به قسمت گالری سری بزنید. در این بخش شما با دو قسمت گالری کارت‌های رایگان و گالری کارت‌های اختصاصی روبه‌رو خواهید بود. می‌توانید کارت‌های ویزیت مختلف را ببینید و هر کدام را که مایل بودید برای خودتان سفارش دهید. البته اگر طرح خاصی هم مد نظر دارید می‌توانید آن را به مسوولان پایگاه اینترنتی سفارش دهید. 
برای اینکه بدانید یک کارت ویزیت برای شما چقدر هزینه خواهد داشت بهتر است بخش تعرفه‌ها را انتخاب کنید. در این بخش هزینه کارت براساس نوع کاغذ، تعداد، تعرفه چاپ عادی و فوری، تعرفه طراحی اختصاصی و… به‌صورت جزئی به نمایش گذاشته شده است.
اگر در این خصوص سوال و مشکل خاصی هم دارید از بخش سوال‌های متداول که در پایین صفحه پایگاه اینترنتی دیده می‌شود استفاده کنید؛ این بخش راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.