آنونس و پوستر فیلم «سرزمین موعود» با بازی مت دیمن

به گزارش خبرآنلاین، دیمن در «ویل هانتینگ خوب» به کارگردانی گاس ون سنت که سال ۱۹۹۷ روی پرده سینماها رفت، نقش یک نابغه خوش‌قلب اما ناآرام را بازی کرد و فیلمنامه آن را نیز با همکاری بن افلک نوشت.
 

اکنون دیمن در «سرزمین موعود» که فیلمی درباره حرص شرکت‌ها و تخریب اکولوژیکی است، نقش یک ضدقهرمان جاذبه‌دار را به عهده دارد.
 

او در فیلم جدید گاس ون سنت نقش استیو باتلر نماینده فروش یک شرکت گاز طبیعی را بازی می‌کند که همراه همکارش سو تامسن با بازی فرانسس مکدارمند به شهری کوچک می‌روند.
 

این دو امیدوارند اهالی شهر را – که گرفتار رکود اقتصادی شده‌اند – راضی کنند حقوق حفاری زمین‌های خود را به آن‌ها واگذار کنند، اما یک کمپین عمومی به رهبری معلم یک مدرسه که احترام زیادی میان اهالی شهر دارد (با بازی هال هالبروک) و مردی با بازی جان کراسینسکی، اوضاع را پیچیده می‌کند.

رزماری دوییت، اسکات مکنیری و تایتس ولیور دیگر بازیگران «سرزمین موعود» هستند.


برای دیدن پوستر فیلم «سرزمین موعود» با بازی مت دیمن در ابعاد بزرگ‌تر اینجا را کلیک کنید
 

دیمن و کراسینسکی جزو تهیه‌کنندگان این فیلم هم هستند. آن‌ها فیلمنامه را هم بر اساس داستانی از دیو ایگرز نوشته‌اند. شرکت پارتیسیپنت مدیا این پروژه را با همکاری شرکت فوکس فیچرز تهیه کرده است.
 

«سرزمین موعود» از ۲۸ دسامبر به طور محدود در نیویورک و لس آنجلس روی پرده می‌رود تا بخت حضور در جوایز اسکار ۲۰۲۴ را داشته باشد. این فیلم از ژانویه ۲۰۲۴ به صورت گسترده اکران خواهد شد.

ون سنت ۶۰ ساله  که متولد کنتاکی است برای «ویل هانتینگ خوب» و «میلک» نامزد اسکار بهترین کارگردان بوده است.

«آیداهو خصوصی من»، «روانی»، «در جستجوی فورستر» و «فیل» از دیگر فیلم‌های اوست. ون سنت آخرین بار سال ۲۰۱۱ فیلم «بی‌قرار» را روی پرده سینماها داشت که فیلم افتتاحیه بخش نوعی نگاه شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن بود.
 

۵۸۵۸

دانلود آنونس فیلم «سرزمین موعود» با بازی مت دیمن   دانلود آنونس فیلم «سرزمین موعود» با بازی مت دیمن


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.