آنچلوتی:باخت‌مان ربطی به اخراج زلاتان نداشت

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

  کارلو آنچلوتی شب قبل هر چه تلاش کرد، نتوانست در بازی هفته یازدهم لوشامپیونه فرانسه مانع شکست یارانش مقابل سن‌آتین شود. در این دیدار که شاگردانش ۲ بر یک بازنده شدند، روند شکست ناپذیری سن‌ژرمن قطع شد و این تیم اولین باخت فصل را کسب کرد.

به گزارش تفسیری فارس، این مربی ایتالیایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: از سن‌آتین شکست تلخ و غیر منتظره‌ای خوردیم. گمان می‌کردیم در وضعیتی خوب بسر می‌بریم و باید یکبار دیگر برنده شویم. مقابل سن‌‌آتین بازی خوبی ارائه نکردیم. فکر می‌کنم همین نکته عامل اصلی شکست‌مان بود. در حالی‌که حریف از ما بهتر بازی کرد و لایق برد بود.

او ادامه داد: در این بازی هر چه تلاش شد،‌ ریتم همیشگی را کسب نکردیم و فاقد سازماندهی کافی بودیم.

در این دیدار مامدو ساکو (بازیکن سن‌ژرمن) ۵۵ و آئوبامیانگ ۷۳ برای سن‌آتین و هورائو ۸۸ برای سن‌ژرمن گلزنی کردند.

از جمله اتفاقات این جدال اخراج زلاتان ایبراهیموویچ در دقیقه ۷۱ بود. مهاجم سوئدی که قصد تصاحب توپ را داشت، با «روفیر»، سنگربان سن‌آتین برخورد شدیدی داشت که داور وی را از زمین اخراج کرد.

در این مورد مسئول فنی پاریسی‌ها عنوان کرد: فکر نمی‌کنم زلاتان سزاوار کارت قرمز در آن صحنه بود. زلاتان می‌خواست توپ را بزند و قصد برخورد نداشت. با این حال باید گفت مشکل تیم در این بازی، اخراج او نبود. معضل ما مربوط به وقت پیش از این اتفاق بود که مشکلات زیادی داشتیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.