آنچلوتی: هیچ مذاکره ای با رئال نداشتم

۲۸اردیبهشت،

گفته می شود که آقای خاص در پایان فصل به چلسی بازخواهد گشت و از کارلتو به عنوان گزینه اول رئال برای جانشینی او نام برده می شود اما سرمربی سابق میلان اعلام کرد که شایعه رفتنش به مادرید واقعیت ندارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من به کاری که در پاری سن ژرمن انجام دادم، افتخار می کنم و این طبیعی است.

یک سرمربی وظیفه بزرگی دارد. من در مورد رئال مادرید صحبت نمی کنم؛ چرا باید در مورد آنها صحبت کنم؟ من هیچ مذاکره ای با رئال نداشتم. این روزنامه نگاران می باشند که در مورد رئال صحبت می کنند.”

آنچلوتی همچنین دیوید بکام، هافبک باتجربه تیمش، که بازنشستگی اش در پایان فصل را اعلام کرده، مورد ستایش قرار داد و گفت:” او تصمیمش را گرفته است و ما باید به آن احترام بگذاریم. او فکر می کنم که اکنون زمان مناسبی برای پایان دوران حرفه ای اش است. پاری سن ژرمن و دنیای فوتبال یک بازیکن بزرگ را از دست خواهد داد اما او تصمیم درستی گرفته زیرا خودش این تصمیم را گرفته است.”

او همچنین در مورد رابطه اش با اعضای کادر فنی و بازیکنان پاری سن ژرمن صحبت کرد و از آنها به خاطر حمایت های شان تشکر کرد.

“من به بازیکنان و کادر فنی تیم علاقه مندم. وقتی قهرمان می شوید، یعنی رابطه ها خوب است. ما دوران سختی داشتیم اما این آزمون خوبی است برای اینکه مشخص شود تیم از لحاظ شخصیتی قوی است یا نه. این تیم قوی بود. ما این هفته جشن داشتیم و فردا بازی داریم. ما فردا در مورد چیزهای دیگر صحبت خواهیم کرد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.