آنچلوتی:ایتالیا در مسابقات، رشد زیادی داشت

سرمربی سابق چلسی، شاکی از عملکرد سه شیر در یورو است .

سه شیر، در حالی از گردونه رقابتهای یورو۲۰۱۲ کنار رفت که خیلی از کارشناسان معتقد بودند که شاگردان روی هاجسون خیلی خوش شانس بودند که توانستند در طول ۱۲۰ دقیقه مقاومت کنند و بازی را به ضربات پنالتی بکشانند. با خوش شانسی انگلیسی ها، دروازه آنها در طول ۹۰ دقیقه باز نشد ولی در نهایت ، در ضربات پنالتی حق به حق دار رسید و سه شیر، به خانه بازگشت و ایتالیا روانه مرحله نیمه نهایی شد تا دراین مرحله مقابل آلمان قرار بگیرد.

در این میان، کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق میلان و چلسی که اکنون روی نیمکت مربیگری پاری سن ژرمن نشسته است، اعلام کرد که از اینکه آتزوری به این آسانی توانست تا به مرحله نیمه نهایی یورو برسد، به شدت تعجب کرده.

این مربی ایتالیایی با تمجید از عملکرد خوب بازیکنان آتزوری در بازی با انگلیس گفت:« ما شایستگی این را داشتیم که در طول ۹۰ دقیقه به پیروزی برسیم. انگلیسی ها واقعا هیچ کاری نکردند. درطول تمام دقایق بازی، توپ در دست ما بود . این ما بودیم که حمله می کردیم و شوت می زدیم. واقعا خیلی بدشانس بودیم. ایتالیا با ضد حملاتی که ترتیب می داد، به خوبی فضاهای خوبی خلق می کرد.»

کارلتو در ادامه به تحلیل بازی انگلیس پرداخت :« انگلیسی ها با همان سیستم خاص خودشان بازی می کردند؛ با سیستم ۲-۴-۴ ، تدافعی و بر پایه ضد حملات. آنها اصلا مقابل ایتالیا خطرناک ظاهر نشدند. آنچه من را به شدت تحت تاثیر قرار داد، شخصیت تیم ایتالیا بود. آنها در جریان بازی و در تمام دقایق مسابقه، رئیس و حکمران میانه میدان بودند؛ توپ را کاملا در اختیار داشتند و ایده های کاملا روشن و شفافی داشتند.»

آنچلوتی ، آندره آ پیرلو، ستاره سابقش در تیم میلان و ضربه پنالتی زیبای او را نقطه عطفی دانست که در ضربات پنالتی، ورق را به سمت آتزوری برگرداند:« پیرلو اوضاع را رو به راه کرد. یقین دارم که این طور شد. وقتی چنین کاری می کنی، حریفان ناامید و سرشکسته می شوند. با این ضربه پنالتی، هم تیمی هایت شاد می شوند. به همین خاطر هم بود که پیرلو بازیکن سرنوشت ساز آن مسابقه شد.»

آنچلوتی معتقد است که تیم ملی ایتالیا و ماریو بالوتلی از آغاز رقابتهای یورو۲۰۱۲ تا به اینجاری رقابت ها رشد و پیشرفت زیادی داشنه اند و اعلام کرد که بالوتلی هنوزمی تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد:« ایتالیا در مقایسه با اولین بازی اش در یورو، پیشرفت زیادی داشته. بعد از پیرلو، این بالوتلی بود که در بازی با انگلیس مرا تحت تاثیر بازی خوبش قرار داد. من از شیوه جنگیدن او مقابل جان تری و گلن لسکات واقعا خوشم آمد. بالوتلی هیچ وقت عقب نشینی نکرد. او در محوطه جریمه بود و ضربات آزاد خوبی را زد و چندین شوت در چارچوب داشت. ماریو در حال رشد است و در زمان ایده آلی هم این کار را انجام می دهد.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۶۸ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , آنچلوتی, چلسی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.