آنچه در قسمت نهم “راستش را بگو” خواهید دید

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

نهمین قسمت سریال “راستش را بگو” امشب ۱۶ آبان ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما؛ در قسمت نهم که امشب پخش می‌شود، می‌بینیم که علیرضا مصرانه بر تصمیم خود برای تغییر مردم تلاش می کند.
لازم به ذکر است؛ “راستش را بگو” که در ۳۰ قسمت و توسط محمد رضا آهنج ساخته شده داستان چند دانشجو است که با هم تلاش می کنند چاره ای برای تنهایی و افسردگی مردم شهرشان پیدا کنند برای این کار از مترو شروع می کنند.
بنابراین گزارش؛ در این سریال که ۲۰ شخصیت اصلی دارد. بازیگرانی از دو نسل مختلف ایفای نقش کرده اند که حسن پورشیرازی(وحید)، نیوشا ضیغمی(خاتون)، آتیلا پسیانی(مسوول امنیتی)، امیر آقایی(شهید چمران)، رویا تیموریان(آسیه)، ثریا قاسمی (مامان خورشید) و محمد عمرانی از جمله بازیگران پیشکسوت آن هستند.
همچنین؛ مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، اشکان اشتیاق، عباس جمشیدی، ایمان صفا، نیوشا ضیغمی، الناز بهمن زاده و مهناز ایزدیار هم بازیگران جوان و اصلی سریال “راستش را بگو ” هستند.
گفتنی است؛ محمد شیوندی(صدابردار)، عکاس(حسن احمدی)، سامان شعشعه(مدیر تولید)، سعید شعشعه وامیدصفایی(تدارکات)، شکیل مظفری(برنامه ریز)،داود بابایی(دستیاردوم کارگردان)، مژگان تمجیدی (منشی صحنه)،ایمان امیدواری(چهره پرداز) عوامل ساخت این مجموعه هستند که در پشت دوربین فرشاد گل سفیدی به ثمرقندی (تیهیه‌کننده) و رضا آهنج (کارگردان) در به تصویر کشیدن “راستش را بگو” کمک کرده‌اند./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.