آیا احمدی‌نژاد دستور بازگشت پوستین‌دوز را داده است؟!

شنیده ها حاکی از آن است که مدیر عامل گروه صنعتی سایپا که با تایید هیات مدیره این شرکت چند روز پیش از سمتش کنار گذاشته شده بود ، با نظر محمود احمدی نژاد پشت میز ریاستش برگشته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از صراط‌، در حالی که اعضای هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا در جلسه روز یکشنبه خود با کنار رفتن نعمت‌الله پوستین‌دوز از مدیر عاملی این شرکت موافقت کرده و سعید مدنی را جایگزین وی کرده بودند‌، محمود احمدی نژاد با اعلام مخالفتش با این جابه جایی دستور داده تا وی هنوز بر سر جای خود در دفتر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا حضور داشته باشد.

گفته می شود محمود احمدی نژاد که برای شرکت در اجلاسی در رابطه با موضع سوریه به عربستان سعودی سفر کرده است به محض شنیدن این خبر به سرعت با ارسال پیامی صدور حکم انفصال “پوستین دوز” را لغو کرد و او هنوز بر سر جای خود باقی است .
جالب اینجاست که مدیران شرکتهای زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا، مکاتبات داخلی خود را همچنان خطاب به پوستین دوز نوشته و او را به عنوان مدیر عامل این شرکت خودرو سازی می شناسند .

یک منبع آگاه در گفتگو با  خبرنگار صراط ،  با اعلام اینکه پوستین دوز صبح امروز به دفتر کارش در ساختمان مدیریت گروه صنعتی سایپا رفته ، خبر ممانعت رئیس جمهور با جابه جایی وی را تایید کرد .
پیش از این تاریخ برگزاری مراسم تودیع و معارفه پوستین دوز و مدنی نیز رسانه ای شده بود .
گفته می شود تغییر و تحول در گروه خودرو سازی سایپا در آینده ای نزدیک قطعیت خواهد یافت.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.