آیا جان تری فصل را از دست می دهد؟

۲۳ آبان ،

نیمه ی اول بازی چلسی مقابل لیورپول شاهد برخورد شدید کاپیتان ۳۱ ساله ی چلسی ، جان تری ، با مهاجم تیم لیورپول لوییز سوارز بود

به گزارش فوتبال آنلاین  نیمه ی اول بازی چلسی مقابل لیورپول شاهد برخورد شدید کاپیتان ۳۱ ساله ی چلسی “جان تری” با مهاجم تیم لیورپول، لوییز سوارز بود.

در این برخورد پای راست جان تری زیر بدن سوارز ماند و به نظر می رسید که رباط صلیبی او  کش آمده یا پاره شده است.

این مدافع مؤثر که تیمش را نیز در این بازی با به ثمر رساندن یک گل جلو انداخته بود، در حالی که از درد به خود می پیچید و فریاد می زد بر روی برانکارد از زمین بازی خارج شد.

“روبرتو دی متئو “سرمربی چلسی گفت : مطمئنا خیلی نگران جان هستیم و امیدواریم مصدومیتش جدی نباشد ،‌وقتی یکی از شاگردان مربی اینگونه در عذاب و درد باشد مطمئنا خود آن مربی نیز به شدت ناراحت می شود و من نیز از این قاعده مستثنی نیستم و صبح اول وقت برای پیگیری شرایط جان به بیمارستان خواهم رفت.

از عکس العمل جان مشخص است که صدمه ی وارد به او جدی است اما تا وقتی که نتایج اسکن در اختیار ما قرار نگیرد هیچ چیز بیشتری نمی توانیم بگوییم.

سوارز در این باره گفت:اول بسیار ناراحت هستم که ۳ امتیاز بازی را نگرفتیم و خوشحالم که برای تیمم گلزنی کرده ام. از صمیم قلب برای جان تری آرزو می کنم که مصدومیتش جدی نباشد و هر چه سریعتر بهبود یابد .

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، جان تری در اوایل امسال یک جراحی بر روی همین زانویش انجام داد و اگر مشکلات او جدی باشد  شاید مجبور شود دوباره زانویش را جراحی کند. که این وضعیت او را حداقل ۶ ماه از هرگونه ورزش حرفه ای دور نگاه خواهد داشت.

این اتفاق بدترین برای تری بود زیرا او بعد از گذراندن ۴ بازی محرومیت در لیگ انگلیس که به خاطر توهین نژادپرستانه محکوم شده بود برای اولین بار به زمین بازی آمده بود.حال به نظر می رسد دوباره مدتی از مستطیل سبز دور باشد


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.