آیا زمان رسمی شدن ائتلاف حامیان دولت و جبهه پایداری فرا رسیده است؟/ کاندیدای احمدی نژادی کیست؟

خبرگزاری آریا – به نظر می رسد زمان اعلام رسمی ائتلاف طیف سیاسی نزدیک به دولت با جبهه پایداری فرا رسیده است.


(تصویر دکتر محمود احمدی نژاد و صادق محصولی از بنیانگذاران جبهه پایداری)

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا، اگر چه تا پیش از این تلاش فراوانی می شد تا نزدیکی سیاسی این دوطیف مشهود نباشد و حتی خبرنگار آریا در خبری ویژه از دستور العمل برخی مدیران رسانه های دولتی به خبرنگارانشان برای نقد اعمال سیاسی اعضای جبهه پایداری خبر داده بود، حالا اما پس از تحولات مهم هفته گذشته که گویای تصمیمات مهمی در میان نزدیکان دولت است ، فاز جدید روابط سیاسی جبهه پایداری با طیف حامیان دولت آغاز شده است.
فازی که برخلاف  رویه پیشین گویا هیچ هراسی وجود ندارد که ائتلاف سیاسی این دوطیف هویدا شود.
بی شک در همین راستا است که سایت شبکه ایران که رسانه سایبری ارگان دولت است در مصاحبه مهمی با مهدی کوچک زاده عضو ارشد جبهه پایداری ، این خط مشی را نمایان کرده است.
در جایی از این مصاحبه مهدی کوچک زاده می گوید : « آقای احمدی نژاد بعد از ۸ سال نمی تواند دیگر رئیس جمهور شود. در حقیقت آنها می خواهند بگویند امسال، سال آخر این شعار ها و آرمان هاست. دکتر هم گفت از کجا معلوم؟ ما هم نخواهیم گذاشت. ما هم نخواهیم گذاشت کسانی که مملکت را ملک طلق پدرشان می دانستند، دوباره به حکومت برسند البته مبارزه شکست و پیروزی دارد.»
عضو ارشد جبهه پایداری در بخش دیگیر از این مصاحبه گفته است : «بعضی ها یک فرد و صحبت های او را مورد اتهام قرار می دهند و بواسطه حرف های او می گویند دولت منحرف است. خب این دولت با این توصیف رهبری معلوم است منحرف نیست. حالا یا آن اتهام به آن فرد اصلا وارد نیست یا اگر به او وارد است او تاثیری در دولت ندارد. که این دومی را نمی شود پذیرفت چون هر دوی اینها می گویند ما یکی هستیم.»
کوچک زاده در جای دیگری از این مصاحبه همسو با تفکرات طیف سیاسی دولت به نقد و اعتراض به انتخاب علی لاریجانی و طیف نزدیک به او در انتخابات هیات رییسه مجلس پرداخته و می گوید :« آن کسانی که جایگاههای مختلف  اثرگذار مجلس را در دست گرفته اند، اگر انشا الله صحنه آزمایشی پیش آید خواهند دید که رای مردم آنها را در این جایگاهها نشانده یا رای ۲۹۰ نماینده! من به ضرس قاطع می گویم کسانی که در مجلس انتخاب می شوند لزوما معنایش این نیست که اگر مردم هم مستقیما رای می دادند، باز هم آنها برای این جایگاهها انتخاب می شدند. این را در انتخابات های آینده خواهیم دید.»
عضو ارشد جبهه پایداری در دفاع از برخی اعضای دولت گفته است :« آقای محترم! شما اصولگرا هستی که هر روز در سایتت به معاونان و همکاران رئیس جمهور می گویی مقام معلوم الاحال؟ که هر روز به دیگران که شما نمی پسندید فحاشی می کنید و قبل از اثبات در دادگاه تهمت می زنید؟ هر وقت ثابت شد در دادگاه آن وقت شاید بشود این حرف ها را زد البته دادگاه هم ممکن است اشتباه کند. ولی هر وقت قاضی گفت فلانی مجرم  است من هم می گویم. شما حق ندارید به مردم تهمت بزنید. اگر می خواهیم در مملکت سنگ روی سنگ بند شود باید حرف آخر را قاضی بزند. آیا کسانی که دیگران را قبل از اثبات جرم بیشرف می خوانند خود بهره ای از شرف برده اند؟. بنده این روش های خبر پراکنی و تهمت زنی را روش های قوم یهود می دانم تحت هر نام که باشد. عین این تعریف از قوم یهود در قرآن آمده است، این ها کلمه و سخن را تحریف می کنند.»
چندی پیش خبرگزاری آریا در گزارشی نوشته بود :« ارگان رسانه ای دولت چندی است انتقادات شدیدی را نسبت به جبهه پایداری مطرح می کند. روزنامه ایران و سایت شبکه ایران که وابسته به این ارگان مطبوعاتی دولت است در سلسله مطالبی به انتقاد از برخی مواضع و عملکرد های جبهه پایداری پرداخته و تلاش فراوانی دارد تا فاصله خود را با این تشکل سیاسی تازه تاسیس نمایان سازد. این حملات البته با سکوت جبهه پایداری و رسانه های وابسته به آن مواجه شده است. امری که شاید بتواند زوایای این حملات و البته علت آن را نیز هویدا سازد .» این گزارش خبرگزاری آریا به این ماجرا باز می گشت: « سایت شبکه ایران در جدیدترین مطلب خود به انتقاد از ماجرای اشغال سفارت انگلیس در تهران پرداخته و از نقش جبهه پایداری در آن واقعه انتقاد کرده است. واقعه اشغال سفارت انگلیس در هشتم آذرماه ۱۳۹۰ از آن دست حوادثی است که حتی خوشبین ترین تحلیل گران سیاسی هم نمی توانند در خصوص نقش بریتانیا در بروز آن بی تفاوت باشند. آیا ورود دانشجویان به سفارت انگلیس کار صحیحی بود؟ آیا دانشجویان توانستند انتقام صد سال دشمنی را از روباه پیر بگیرند؟  مهمتر از همه آیا دانشجویان در ماجرای تسخیر سفارت، در زمین انگلیس بازی کردند یا انقلاب اسلامی؟  »
خبرگزاری آریا در ادامه گزارش خود نوشته بود :«حمید رسایی، عضو ارشد جبهه پایداری تنها نماینده مجلسی بود که برای حمایت از اقدام دانشجویان در زمین آنان حاضر شد!   نماینده مردم تهران ضمن تایید اقدام دانشجویان، از آن ها به عنوان نماد اعتراض ملت یاد کرد و گفت: «اگر انگلیسی‌ها بخواهند بیش از این زبان درازی و در امور داخلی کشور ما دخالت کنند، مسئولین جمهوری اسلامی واقعا نمی‌توانند جلوی خشم انقلابی ملت را که ۳۲ سال است آمریکایی‌ها در آن می‌سوزند بگیرند.»رسایی ثابت کرد حتی عمار هایی که در فتنه ۸۸ کارنامه قابل قبولی ارائه دادند هم می توانند در زمین انگلیس ایفای نقش کنند.»
در انتهای این گزارش آریا آمده بود :«به نظر می رسد این خط خبری جدید رسانه های دولت تاکتیکی باشد برای اینکه در یک بازی سیاسی تلاش جبهه پایداری و حامیان دولت جهت رسیدن به یک کاندیدای واحد همچنان پشت پرده باقی بماند. اینهمه در حالی است که اخبار فراوانی از بررسی گزینه های مشترک این دو طیف سیاسی در محافل مطرح است.حال باید دید چه زمانی قرار است نتیجه پروژه سیاسی مشترک جبهه پایداری و دولت رونمایی شود.»
حالا گویا با گذشت زمان و البته نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان رسمی شدن این ائتلاف فرا رسیده است.
اکنون باید به این مساله فکر کرد که کاندیدای مشترک این دوطیف سیاسی کیست؟ خبرنگار آریا مطلع شده است که فردی غیر از همه افرادی که تا کنون مطرح شده اند مورد نظر این ائتلاف است. یعنی فردی غیر از اسفندیار رحیم مشایی، علی نیکزاد ، علی اکبر صالحی ، سعید جلیلی ، غلامحسین الهام، صادق محصولی و ….
او فردی البته نام آشناست .


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.