آیا ناجا هم وارد ماجرای گرانی های اخیر می شود ؟ / سردار احمدی مقدم: بازار را رصد می کنیم

خبرگزاری آریا-سردار اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به اینکه رصد بازار یکی از وظایف نیروی انتظامی است، گفت:در برخی از حوزه ها مانند مشکلات اصناف ، کارگران و مواقعی مانند خشکسالی که احتمال حرکات نگران کننده از سوی کشاورزان وجود دارد برخورد می کنیم.
خبرگزاری انتظامی آریا- سردار اسماعیل احمدی مقدم در پانزدهمین همایش تخصصی معاونین اجتماعی ناجا درخصوص فعالیت ناجا برای ورود بحث افزایش قیمتها در بازار گفت: ناجا وظیفه ی مستقلی برای ورود به تورم در بازار ندارد مگر اینکه درجایی احتکار و کم فروشی صورت بگیرد که در اینصورت ناجا به مداخله خواهد پرداخت.
احمدی مقدم با اشاره به اینکه یکی از وظایف ناجا رصد بازار است گفت: نیروی انتظامی در برخی از موارد مانند مشکلات اصناف و کارگردان که احتمال بروز حادثه در ان زیاد است وارد می شود .
وی درخصوص مبارزه با توزیع قلیان در برخی از اماکن نیز اظهار داشت: گام اول مبارزه با صنوف غیرمجاز با مسئولین صنفی است که به انها تذکر می دهم که در صورت  عدم توجه به آن، این گزارش به اداره اماکن ناجا می رسد چون دراینصورت نیروی انتظامی در گام دوم مبارزه با توزیع قلیان قرار دارد.
فرمانده ناجا در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براینکه تصادف در جاده های کشور در ایام تعطیل تابستان افزایش داشته است گفت:امار قربانیان تصادفات فقط کمی افزایش داشته و این به دلیل پیک مسافرت ها پیش از شروع ماه مبارک رمضان است .
وی افزود: با شروع ماه مبارک میزان سفرها کاهش می یابد.
احمدی مقدم در خصوص حضور پلیس در تفرجگاهها و میزان تاثیر ان گفت: امسال پلیس با یگان انتظامی شهرداریها همکاری کرد.
وی ادامه داد: از سال اینده یگان انتظامی شهرداریها بدون نیاز به حضور پلیس امنیت پارکها و تفرجگاهها را برعهده می گیرد .
احمدی مقدم با اشاره به افزایش پرونده های قضایی تصریح کرد: میزان پرونده های ارسالی از ناجا افزایش نداشته است و تنها جرمی که بیشتر شده سرقت از خودرو و لوازم داخل خودروست که در اینده این نیز کاهش پیدا خواهد کرد
احمدی مقدم بیان داشت اداره اماکن با اژانس ها و بنگاههایی که تورهای شادی خلاف عفت عمومی برگزار میکنند، برخورد میکند.
احمدی مقدم در پایان درخصوص توسعه روابط گردشگری ایران با کشورهای همسایه مخصوصا عراق گفت: ما از این ظرفیت استفاده و استقبال میکنیم بطوری که این روابط از منافع هردو کشور است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.