آیت‌الله‌زاده: فوتبال فقط برای استقلال نیست

۲۸م آذر ،

   رضا آیت‌الله‌زاده در مورد برگزاری بازی استقلال و گهردورود گفت: این بازی در دورود برگزار می‌شود و هیچ مشکلی وجود ندارد. خواهش می کنم برای ما جوسازی نکنند. فوتبال انحصاری یک تیم خاص نیست و برای مردم دورود و لرستان هم هست.

به گزارش فارس، وی در مورد صحبت‌های سرپرست استقلال مبنی بر اینکه استادیوم دورود استاندارد نیست، گفت: ماجدی نباید تشخیص اینکه ورزشگاه ما استاندارد است یا نه را بدهد، اشخاصی که دارای صلاحیت می باشند کارشناسی می‌کنند و آن وقت در این ارتباط تصمیم می‌گیرند. همه تیم‌ها نباید تابع استقلال و پرسپولیس باشند و طبق نظر فیفا فوتبال برای تمامی مردم است.

آیت‌الله‌زاده در مورد صحبت ماجدی که اعلام کرده مسئولان گهر می‌خواهند خودشان را پشت مردم پنهان کنند و حتی تمریناتشان را در شهری به غیر از درود برگزار می‌کنند، خاطر نشان کرد: ما در جلوی مردم هستیم و همه جا سینه‌مان را سپر کردیم. در جنگ و فوتبال سینه‌مان را جلوی مردم سپر کردیم و ظاهرا خود شما این کاره هستید! ترکش جنگ در بدنمان است و همین حالا هم جلوی مردم سینه سپر می‌کنیم.

وی در مورد اینکه ماجدی اعلام کرده در صورت قهرمانی در جام حذفی شاید AFC نگذارد در لیگ قهرمانان مسابقات را در خانه میزبانی کنند، گفت: اصلا این موضوع چه ربطی دارد؟ ما بازی های خانگی را میزبانی نکنیم چون ممکن است آسیا اجازه میزبانی به ما در لیگ قهرمانان را ندهد؟ چرا آنقدر به به این ها فشار وارد شده یکبار می خواهند در شهرستان به میدان بروند، وقعا این موضوع خنده دار است.

آیت‌الله‌زاده در مورد اینکه ماجدی گفته استادیوم تختی دورود گنجایش تنها  ۱۶۰۰ نفر را دارد، گفت: استادیوم تختی دورود ۵ هزار نفر گنجایش دارد اما در حال حاضر تنها ۲ هزار و  ۱۰۰ نفر می‌توانند برای حضور در استادیوم به ورزشگاه بیایند و نیمه دیگر استادیوم هنوز آماده نشده است. آقای ماجدی اصلا به این استادیوم آمده که از راه دور کارشناسی فنی می‌کند؟!

وی افزود: شورای تأمین استان که اشخاص خبره و با تجربه‌ای در آن حاضر می باشند تشخیص دادند که بازی در درود برگزار شود و ان‌شا‌ء‌الله بدون هیچ مشکلی ما میزبانی خواهیم کرد. آنها دوست دارند در تهران همیشه راحت باشند. قرارداد یک بازیکن آن ها برابر با بودجه کل تیم ما است. واقعا دلیل این صحبت ها را نمی دانم. به والله ما هیچ منفعتی به غیر از خوشحالی مردم را طلب نمی‌کنیم و به خاطر شادی دل مردم دورود تلاش می‌کنیم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.