آیت الله زاده:بازی بافولاددرلرستان برگزارمی‌شود

مدیرعامل باشگاه گهر دورود در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره وضعیت این روزهای تیمش گفت: تیم به خوبی تمرین می‌کند و بازیکنان و کادر فنی هم پول خود را گرفته‌اند. در حال حاضر هیچ مشکلی از این نظر نداریم و تنها مشکل ما مکانی است که باید بازی‌های خانگی‌مان را در آن انجام دهیم.

وی ادامه داد:‌ تیم ما اکنون در کردان کرج به سر می‌برد تا چند روز باقی مانده تا شروع دوباره لیگ را در آرامش تمرین کند. احتمالا در این اردو بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت که به نظر کادر فنی بستگی دارد.

آیت‌الله زاده در ادامه و در پاسخ به این سوال که وضعیت میزبانی ورزشگاه دورود به چه سرانجامی رسیده است? گفت: پیمانکار و مسئولان استان به ما قول داده‌اند که تا یک ماه دیگر ورزشگاه دورود آماده بهره‌برداری شود و بتوانیم بازی‌هایمان را در آن برگزار کنیم. ما هم حاضریم که کمک کنیم تا این ورزشگاه زودتر تمام شود. اما در حال حاضر بهترین کار این است که بازی‌های خود را در خرم‌آباد برگزار کنیم و بازی با فولاد قطعاً در لرستان انجام می‏‌شود. عقل سلیم حکم می‏کند که بازی‏ها در لرستان انجام شود؛ چون این تیم مال لرستان است و باید بازی‏های آن نیز در این استان انجام شود.

مدیرعامل سابق کوثر لرستان ادامه داد: در داخل تیم استیل آذین هیچ مشکلی وجود ندارد ولی متاسفانه برخیها دنبال حاشیه سازی هستند.

وی با بیان اینکه نیازمند حمایت گسترده هستیم و نباید کارشکنی صورت گیرد، گفت: ما با قدرت به کار خود ادامه می‎دهیم و با یاری خدا و کمک مردم، تیم موفق خواهد شد.

وی در پایان سردار میرزایی را به عنوان مدیر اجرایی تیم فوتبال گهر معرفی کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.