آیت الله مصباح متعلق به همه است/ جبهه پایداری تنها یک حزب است

۷ م دیماه ،

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: جبهه پایداری براساس مصوبات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب یک حزب سیاسی است و اطلاق جبهه به آن از نظر قانونی درست نیست.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز،‌ اسدالله بادامچیان عضو جزب موتلفه اسلامی در حاشیه همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران گفت: به طور حتم برقراری وحدت و معرفی یک نامزد واحد میان اصولگرایان مهمترین چیزی است که باید در انتخابات آینده به آن توجه شود.

بادامچیان دربارهٔ معرفی کاندیدای مستقل از سوی حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت: موتلفه به طور حتم کاندیدای مستقلی را به جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری معرفی خواهد کرد اما این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد که موتلفه به طور مستقل وارد انتخابات نخواهد شد و زیر نظر جبهه پیروان برای انتخابات سال آینده فعالیت خواهد کرد.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: تا به این لحظه هیچ گونه رایزنی را با جبهه پایداری نداشتیم و بر این باوریم که آیت الله مصباح رهبر معنوی این جبهه نیست بلکه متعلق به همه است.

بادامچیان با اشاره به اینکه جبهه پایداری یک حزب است خاطر نشان کرد: براساس مصوبات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، حزب متشکل از اشخاص حقیقی است و جبهه متشکل از اشخاص تشکل‌های حقوقی لذا جبهه پایداری را نمی‌توان یک جبهه دانست.

وی اظهار داشت: محدود کردن آیت الله مصباح یزدی به جبهه پایداری حیف است زیرا ایشان متعلق به همه می باشند و جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری برای ایشان احترام خاصی قائل است.

عضو حزب موتلفه اسلامی دربارهٔ حضور احمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت:‌بهتر است این موضوع را از خود ایشان سوال کنید و من در این باره نظری ندارم.

بادامچیان تصریح کرد: جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری زیر نظر جامعتین مسیر خود برای انخابات ریاست جمهوری را طی کند زیرا بر این با ور است دو نهاد در مسیر باورها و اندیشه‌های امام حرکت خود را تبیین می‌کنند.

عضو حزب موتلفه اسلامی دربارهٔ نطق حمید رسایی علیه هاشمی رفسنجانی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر بود رسایی با ادب و متانت در این باره صحبت کند و نسبت به شخصیت‌های انقلابی کشور حسن نیت بیشتری به خرج دهد.

انتهای پیام/
پ۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.