آیین ازدواج در برنامه «مشق عشق»

۶ م دیماه ،

جام جم آنلاین: برنامه «مشق عشق» در سری جدید خود به نمایش آیین ازدواج در شهرهای مختلف ایران می‌پردازد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، برنامه «مشق عشق» در روزهای دوشنبه و جمعه از شبکه آموزش پخش می‌شود. در روزهای دوشنبه به موضوع ازدواج، روان‌شناسی و پاسخگویی به تمامی پیامک‌های مخاطبان با حضور کارشناس برنامه پرداخته می‌شود و روزهای جمعه نیز به دلیل حضور تمامی اعضای خانواده‌ها در کنار هم و فضای صمیمی بین آنها موضوع برنامه به گونه‌ای متفاوت و خانوادگی و در جهت تحکیم روابط روی آنتن می‌رود.

مجید قره گوزلو تهیه‌کننده این برنامه افزود: در سری تازه برنامه آیین ازدواج شهرهای مختلف ایران به شکل مستند پخش می‌شود. هدف ما نشان دادن رسم و آیین قومیت های مختلف کشور برای ازدواج است که هنوز ادامه دارد و از بین نرفته است.

 وی با اشاره به اینکه هدف از ساخت این برنامه بهبود روابط و تحکیم خانواده است بیان کرد: روزهای جمعه که متعلق به صاحب عصر امام زمان (عج) است آیتمی به نام مولای عشق  برای پخش در نظرگرفته شده است.
“انشای عشق” نیز پیرامون نامه های عاشقانه به مدت ۳ دقیقه همراه با تصویر و گرافیک پخش می شود.

این تهیه کننده اظهار داشت: در روزهای جمعه برنامه “مشق عشق” به مدت ۱۲۰دقیقه به روی آنتن می رود و در این برنامه به معرفی حافظان قرآن کریم ، ورزشکاران نمونه و زوج های خوشبخت و چگونگی موفقیتشان به طور مستند گزارشی می پردازیم.

این تهیه کننده گفت: ” حدیث مشق عشق ” آیتم دیگری در این برنامه پیرامون حدیث و روایاتی از ائمه معصومین در رابطه با روابط تحکیم خانواده است. در این برنامه همچنین به معرفی کتاب به خانواده ها به ویژه زوج های جوان پیرامون مسائل زناشویی و خانودادگی پرداخته می گردد.

وی افزود: موفق بودن یک برنامه گفتگو محور بستگی به سه بخش مجری ، میهمان و موضوع برنامه دارد که هر سه این بخش ها مکمل یکدیگر می باشند و سبب جذب مخاطب به برنامه های گفتگو محور خواهد شد.

این تهیه کننده افزود: این برنامه روزهای دوشنبه با حضور فروغ اسرافیلیان به عنوان مجری برنامه و عطیه السادات میرزاجانی مجری بخش پیامک ها و روزهای جمعه با اجرای مصطفی  کربلایی و عطیه السادات میرزاجانی پخش می شود.

گفتنی است ، برنامه ” مشق عشق ” که وارد سومین سال تولید خود در شبکه آموزش شده، روزهای دوشنبه ساعت ۱۵:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه  و جمعه ها ساعت ۱۸ تا ۲۰ به طور زنده از این شبکه روی آنتن می رود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.