آگهی استخدام مترجم غیر حضوری در مرکز ترجمه نگار { آخرین مهلت : ۳۰ آذر }

استخدام مترجم غیر حضوری در مرکز ترجمه نگار

مرکز ترجمه و تایپ آنلاین ترجمه نگار برای توسعه کادر خود از مترجمین باتجربه و دارای تخصص بصورت غیر حضوری دعوت به همکاری می نماید. تخصص های مورد نیاز در زمینه انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی می باشد. داشتن تخصص در حداقل دو رشته الزامی می باشد. مترجم بایستی بصورت روزانه به اینترنت دسترسی داشته باشد و توانایی انجام ۵ صفحه ترجمه در روز را داشته باشد. تایید نهایی همکاری پس از انجام آزمون مهارت آنلاین می باشد. این آزمون از طریق ایمیل برگزار می شود و زمان برگزاری به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

شرایط همکاری:

همکاری از طریق ایمیل

پرداخت حق الزحمه بصورت ماهیانه

داشتن حساب شخصی و دسترسی تمام وقت به اینترنت

داشتن حداقل ۲ سال سابقه ترجمه

داشتن تخصص و تعهد کاری

حق الزحمه:

در ازای ترجمه انگلیسی به فارسی هر صفحه پی دی اف (یک ستونه یا دو ستونه) با فونت ۱۱ یا ۱۲ بصورت پایه مبلغ ۳۳۰۰ تومان پرداخت خواهد شد. مبنای محاسبه صفحات پی دی اف فقط متن قابل ترجمه می باشد (مبنای محاسبه تعداد کلمات نمی باشد).

به دلیل نوع قیمت دهی ما میزان استقبال مشتریان و حجم سفارشات زیاد بوده و در نتیجه سفارشات بصورت روزانه برای مترجمین ارسال خواهد شد و منبع درآمد مناسبی برای همکاران می باشد.

در صورت تمایل به همکاری لطفا به آدرس: http://khanetarjome.ir و بخش " جذب مترجم" مراجعه نموده و یا مشخصات فردی و شماره همراه خود را به آدرس : khanetarjome@hotmail.com ارسال نمایید تا زمان برگزاری آزمون اطلاع رسانی گردد.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ميرزايي:

    سلام تمایل به همکاری دارم دانشجوی ارشد مدیریت هستم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.