آگوئه‌رو:از مساوی مقابل استقلال راضی هستم

۱۰م اسفند ،

به گزارش فارس، آگوئه‌رو سرمربی اروگوئه‌ای تیم فوتبال الریان قطر پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمش مقابل استقلال از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در کنفرانس خبری این دیدار با بیان اینکه شاهد یک دیدار مهیج و زیبا از هر دو تیم بودیم و هیجان این مسابقه تا‌ آخرین لحظات ادامه داشت، افزود: الریان در نیمه اول عملکرد خوبی داشت، با این وجود و با آغاز نیمه دوم به دلیل توصیه‌هایی که در بین دو نیمه به بازیکنانم کردم، سبب شد تا در این نیمه بازی مؤثرتر و بهتری را از الریان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: نتیجه تساوی در مقابل استقلال با توجه به قدرت حریف، نتیجه مثبتی برای الریان محسوب می‌شود، با این حال این نتیجه‌ای نبود که در خانه به دنبالش باشیم.

سرمربی الریان با اعلام رضایت دوباره از کسب نتیجه تساوی مقابل استقلال، در خصوص ضعف‌های خط دفاعی تیمش گفت: در آینده قطعاً روی این موضوع تمرکز کرده و این ضعف را برطرف خواهیم کرد، البته فراموش نکنید که استقلال هم تیمی قدرتمند بود که از مهاجمان ممتاز استفاده می‌کرد.

آگوئه‌رو در پایان در خصوص ادعای امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال مبنی بر اینکه این دیدار باید با اختلاف ۳ گل به سود آبی‌پوشان به پایان می‌رسید، عنوان کرد: این نظر سرمربی حریف است و من به آن احترام می‌گذارم، با این حال دو تیم بازی بزرگی را به نمایش گذاشتند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.