آیا استاندار تهران به قائم مقامی شورای شهر پردیس می رسد

فروردین ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان پردیس از اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرشهرستان پردیس تا ۲ روز آینده خبرداد و گفت:در صورت ابطال صندوق ها ، استاندار تهران مسئول شورای شهر شهرستان می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ۲۴ خرداد ماه سال جاری حماسه سیاسی از جنس مردم در سراسر کشور رقم خود.
درهمین راستا اعلام نتایج انتخابات شورای شهر به مرور زمان در سراسر کشور آغاز شد و مردم نماینده خود را شناختند؛اما این موضوع در شهرستان پردیس کان لم یکن باقی مانده است.
براساس این گزارش، تخلف بعضی از اشخاص سودجو سبب بروز این مشکل در شهرستان پردیس شده است.موضوعی که شاید سبب شود مرتضی تمدن ، استاندار تهران قائم مقام شورای شهر این شهرستان شود.
ایرج بیگدلو ،فرماندار شهرستان پردیس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به زمان اعلام نتایج قطعی انتخابات این شهرستان،گفت:تا ۲ روز دیگر نتیجه قطعی انتخابات این شهرستان توسط هیئت مرکزی نظارت برانتخابات شورای اسلامی استان تهران اعلام می گردد.
وی بابیان اینکه در زمان برگزاری انتخابات در اطراف بعضی از شعبات تعدادی از اشخاص اقدام به خرید و فروش رای نمودند که تخلف محسوب می گردد ، ادامه داد: این اشخاص دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
فرماندار شهرستان پردیس اظهار کرد: داخل شعب اخذ رای نیز تخلفی صورت نگرفته و شکایتی
هم در این رابطه نداشته ایم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه در صورت ابطال انتخابات این شهرستان ،وضعیت شورای شهر شهرستان پردیس چطور خواهد بود ، تصریح کرد: درصورتیکه انتخابات ابطال شود استاندارتهران ، به عنوان قائم مقام شورای شهر انتخاب شده واموری نظیر انتخاب شهردار، نظارت برعملکرد شهرداری و … را به عهده خواهد داشت.
بیگدلو با تاکیدبراینکه هیئت اجرای انتخابات شهرستان با ابطال صندوقها موافق بوده و پیشنهاد ابطال صندوق ها در شهرهای بومهن ، پردیس و روستای کرشت را به مسئولان استان ارائه نموده است ، افزود :موضوع ابطال انتخابات شوراهای اسلامی شهر را هیئت مرکزی نظارت برانتخابات شورای اسلامی استان تهران بررسی میکند.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر سه موضوع ابطال بعضی صندوقها ، ابطال کل صندوقها و یا اعلام صحت تمام صندوقها مطرح است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.