آیا سرکوب دانشجویان و جنایات علیه ایرلند نقض حقوق بشر نیست؟/ انگلیس حق اظهار نظر پیرامون حقوق بشر را ندارد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: انگلیس باسرکوب دانشجویان این کشور و جنایت‌هایی که در طول ۴ دهه گذشته در ایرلند انجام داده‌ هم چنین جنایت‌های ارتش این کشور در زندان ابوغریب، انگلیس حق اظهار نظر پیرامون مسائل حقوق بشر را ندارد.

“حسن هانی‌زاده” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به گزارش منتشره از سوی انگلیس مبنی بر نگرانی از وضعیت حقوق بشر در ایران، گفت: با توجه به کارنامه سیاه انگلستان در زمینه حقوق بشرف این کشور حق اظهار نظر در این رابطه را ندارد.

وی ادامه داد: انگلیس باسرکوب دانشجویان این کشور و جنایت‌هایی که در طول ۴ دهه گذشته در ایرلند انجام داده‌ هم چنین جنایت‌های ارتش این کشور در زندان ابوغریب، اانگلیس حق اظهار نظر پیرامون مسائل حقوق بشر را ندارد.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد:  به طور طبیعی انگلیس تابعی از سیاست‌های آمریکا است و لابی صهیونیست برتمام زوایای سیاسی این کشور نفوذ دارد.

 
هانی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تصویب قطعنامه حقوق بشر علیه ایران به نظر می‌رسد که انگلیس به تبعیت از پارلمان اروپا به اظهارنظر در این زمینه پرداخته که برای ایران کوچکترین ارزشی ندارد.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.