آیا طلسم بی اردویی تیم ملی شکسته خواهد شد؟

۹ م دیماه ،

فدراسیون پینگ پنگ سرانجام عزم خود را جزم کرد تا پس از مدت زمان طولانی، برای تیم ملی اردو برپا کند اما آیا این اردو برگزار خواهد شد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، فدراسیون تنیس روی میز که یکی از فدراسیونهایی است که دست به هر کاری می زند مورد انتقاد عده ای قرار می گیرد گویا عزمش را جزم کرده که به بسیاری از حرف و حدیثهای پشت سرش پایان دهد. پس از بازگشت نایب رئیس بانوان بر سر کار و انتخاب سرپرست امور دبیری فدراسیون اکنون زمان آن است که به وضع تیم ملی بزرگسالان برای برپایی اردو رسیدگی شود.

براساس این گزارش و طبق اعلام رسمی فدراسیون تنیس روی میز پس از جلسه کمیته فنی، مقرر شده که ۱۰ نفر اول رقابتهای رده بندی دسته برتر، شامل نوشاد عالمیان، نیما عالمیان، محمدرضا اخلاق پسند، مهران احدی، عارف احمدی فر، افشین نوروزی، واحد مالمیری، پوریا عمرانی و میدیا لطف الله نسبی و حمید رضا طاهر خانی از ۲۳ دی ماه در آکادمی بین المللی تنیس روی میزاردو بزنند اما آیا این اردو برگزار خواهد شد؟

چندی پیش  و قبل از حضور تاریخی نوشاد عالمیان در رقابتهای فینال تورهای جهانی، با نظر مدیر تیم های ملی و مربی تیم ملی قرار است اردویی یک هفته ای در تهران برگزار شود اما در آن اردو فقط دو بازیکن یعنی پوریا عمرانی و مهران احدی حضور داشتند و مابقی دلایلی از حضور در آکادمی سرباز زدند.

بسیاری از ملی پوشان بارها اعلام کرده اند که آب و هوای تهران برای بازی تنیس روی میز مناسب نیست زیرا سرعت توپ به صورت قابل توجهی افزایش مییابد و بهتر است اردوی تیم ملی در مکانی برگزار شود که نزدیک سطح دریاست و بازیکنان حاضر خواهند شد در تهران تمرین کنند؟

با توجه به نقل از جعفری پور که با صراحت اعلام کرده بود اگر بار دیگر اردویی را تدارک دیدیم و بازیکنان بدون سبب منطقی از آن تمرد کردند برخورد جدی خواهیم کرد.

طبق این گزارش با دور هم جمع شدن پینگ پنگ بازان در اردوی تیم ملی بسیاری از حرف و حدیث ها از بین می رود و برای این که اردو و کارآیی لازم برای پینگ پنگ بازان داشته باشد تا پس از تمام شدن مدت ۱۰ روزه اردو همه احساس کنند که چیزی به آنها اضافه شده است باید به صورت شبانه روزی و مستمر تمرین ادامه پیدا کند ضمن اینکه بهره گیری از مربیان توانمند و استفاده از حریفان تمرینی خارجی می تواند سبب افزایش کیفیت اردو شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.