آیا میدانید در کمد لباسهای جنیفر لوپز چه خبر است؟ +عکس

همه ما این ستاره هالیوودی دنیای موسیقی را با لباسهای مختلف دیده ایم و هربار در هر اجرا یک لباس بر تن دارد این برای همه طرفداران او یک سوال بوده است که کمد لباسهای او چه شکلی است.به گزارش پارس ناز او تنها در برنامه تلویزیونی “امریکن آیدل” ۴۵ نوع مختلف لباس بر تن داشت  و این در نوع خود یک رکورد جالب است.

www.parsnaz.ir - آیا میدانید در کمد لباسهای جنیفر لوپز چه خبر است؟ +عکس
بهتر است بدانید اکثر این هنرمندان و ستاره ها توسط یک اسپانسر تبلیغاتی حمایت میشوند و بیشتر لباسها و جواهرات آنها مخصوصا در هنگام اجرا برای تبلیغات برندهای مختلف است و نه تنها پولی بابت آنها پرداخت نشده است بلکه برای پوشیدن آنها از صاحب امتیاز نیز مبالغی دریافت میشود  اما این ستاره ها بنا به موقعیت اجتماعی که دارند مجبور به استفاده از لباسهای مختلف در مراسم گوناگون هستند. اخیرا جنیفر لوپز در یک مصاحبه تلویزیونی به فیلمبردارها اجازه داد تا از خانه او و مخصوصا اتاق رختکن و کمد لباسهایش برای اولین بار فیلمبرداری کنند.
www.parsnaz.ir - آیا میدانید در کمد لباسهای جنیفر لوپز چه خبر است؟ +عکس


اتاق مخصوص لباسهای او شامل یک صندلی حرفه ای آرایشگری و میز آرایش و آینه های متعدد بوده است او یک اتاق مخصوص کفش هایش دارد و میتوان گفت اتاق تعویض لباس او بی شباهت به یک فروشگاه پوشاک نیست. هزاران جفت کفش و صدها دست لباس مجلسی زیبا و گران قیمت در میان اجناس این اتاق دیده میشود. وی گفته است علاقه زیادی به لباس دارد  و به همین دلیل خیلی از لباسهایی که دوست دارد میخرد و شاید تا کنون از آنها هرگز استفاده نکرده باشد.

www.parsnaz.ir - آیا میدانید در کمد لباسهای جنیفر لوپز چه خبر است؟ +عکس

وی در این مصاحبه صحبتهایی هم درمورد ناکامی اش در زندگی اخیرش داشته است و همچنین دو ازدواج سابقش که هردو از هم پاشیدند. بد نیست بدانید او مدتی نامزد “بن افلک” هنرپیشه معروف بوده است. بعد با مارک آنتونی ازدواج کرد و بعد از چند سال زندگی و دو فرزند از او جدا شد. و با پشت سر گذاشتن  حواشی فراوان در حال حاضر با معشوق ۲۴ ساله اش زندگی میکند.

www.parsnaz.ir - آیا میدانید در کمد لباسهای جنیفر لوپز چه خبر است؟ +عکس
  بررسی مشکلات افراد مشهور هالیوود در کودکی و جوانی
  گرفتن تولد ۴۳ سالگی جنیفر لوپز توسط دوست پسرش
  جدایی سوپر مدل ۲۹ ساله از بازیگر مشهور هالیوود + عکس
  امیر تتلو خواننده مشهور رپ بازداشت شد + عکس


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. yeganeh:

    من عاشق او هستم وچند تا لباس های اورا دارم و خیلی هم خوشحالم:'(:-/:-X:'(:-/:-/:O

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.