آیا نخستین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران با رشوه بدست آمده است؟

فدراسیون بوکس با انتشار بیانیه‌ای به اتهامات واهی و دروغین اخیر واکنش نشان داد.

آیا نخستین مدال جهانی تاریخ بوکس ایران با رشوه بدست آمده است؟

به گزارش ممتاز نیوز،  در حالی که در سال ۲۰۲۴ دانیال شه بخش موفق شد اولین مدال تاریخ بوکس ایران را در مسابقات جهانی کسب کند، از قبل از انتخابات فدراسیون بوکس که چند هفته قبل با پیروزی دوباره حسین ثوری همراه بود، شایعاتی مبنی بر دادن رشوه برای کسب این مدال و دست بردن در قرعه رقابت ها مطرح شده و برخی از انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی صحبت می کنند.

فدراسیون بوکس در بیانیه خود نوشت:

به دنبال تاریخ‌سازی بوکس ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب نخستین مدال جهانی تاریخ این رقابت‌ها پس از ۸۶ سال، پس از حدود ۵ ماه جریاناتی در داخل و خارج کشور با در پیش گرفتن شیوه‌های غیر اخلاقی و اتهامات واهی سعی در زیر سوال بردن شایستگی ورزشکاران ایران دارند.

مدالی که به گواه کارشناسان بوکس ایران و جهان با شایستگی توسط دانیال شه‌بخش، فرزند شایسته ایران اسلامی و تلاش کادرفنی تیم ملی کشورمان کسب و زمینه رقم خوردن برگ جدیدی در تاریخ ورزش کشورمان شد.

حال به نظر می‌رسد این اتفاق تاریخی مانند همیشه موجبات تکدر خاطر دشمنان این آب و خاک شده و برخی افراد را در داخل و خارج به تقلا انداخته که با چنگ انداختن به هر روشی این تاریخ‌سازی را زیر سوال برده و در این راه برخی رسانه‌ها نیز آب به آسیاب دشمنان نظام ریخته و زمینه را برای خودنمایی و مطرح شدن این افراد از طریق بازی با آبروی ورزش کشورمان فراهم کند.

فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که اتهامات واهی و دروغین را از طریق اتحادیه جهانی بوکس (آیبا) و مراجع قانونی کشور پیگیری کند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.