آیا کاندولیزا رایس، یار میت رامنی می شود؟

به گزارش پایگاه اینترنتی این روزنامه انگلیسی شایعات مبنی بر اینکه کاندولیزا رایس بعنوان معاون اول میت رامنی در فعالیت های انتخابات ریاست جمهوری وارد عرصه خواهد شد زمانی رنگ و بوی جدی به خود گرفت که رسانه های آمریکایی روز گذشته از ارتقاء یافتن نام رایس به صدر لیست افراد مورد نظر رامنی خبر دادند.
در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شریک انتخاباتی که در صورت برد به معاون اول ریاست جمهوری آمریکا تعیین می شود خیلی مهم است و از آنجائیکه میت رامنی تا کنون در این باره تصمیمی اتخاذ نکرده سوالات پیرامون این موضوع بسیار زیاد شده است. از این رو گزارش منتشر شده مبنی بر پیوستن رایس به میت رامنی از اهمتی زیادی برخودار است و به این معنی است که خانم رایس در صورت پیروزی رامنی در رقابت های ریاست جمهوری، به مقام معاونت خواهد رسید.
مشاوران رامنی معتقدند که کاندولیزا رایس تجربه زیادی در عرصه دیپلماسی و روابط بین الملل دارد و می تواند مهارتهایی را که میت رامنی ندارد را تکمیل کند. رایس هشت سال در دولت جرج بوش بود و بخشی از برنامه ریزان جنگ عراق و افغانستان به حساب می آمد آخرین خبر جالب درباره رایس مربوط به افشا شدن علایق دیکتاتور مقتول لیبی بود که مشخص شد به کاندولیزا رایس علاقمند بوده و عکس های مختلفی از او را در البوم شخصی خود نگه می داشته است.

۴۹۴۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.