آیت‌الله امامی کاشانی: داشتن سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانیم/اجلاس «نم» شکست طرح انزوای ایران بود

آیت‌الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران، با اشاره به اهمیت برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران گفت: برگزاری این اجلاس در کشورمان قدرت‌نمایی سیاسی و مانور اجتماعی، اقتصادی بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به هجمه‌ها و حملات روانی متعددی که از سوی کشورهای غربی علیه کشورمان وجود دارد، افزود: برگزاری اجلاس تهران تمام برنامه‌های کشورهای غربی را بر هم ریخت و حرکت جدیدی را در عرصه جهانی برای کشورمان رقم زد.

وی افزود: اسلامی که امروز در جمهوری اسلامی ایران برقرار است با خط و مشی پیامبر پیش می‌رود و امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری خواهان انتقال پیام اسلام به دنیا هستند. ما سلاح هسته‌ای را حرام می‌دانیم و در جلسات عمومی و خصوصی خود بارها این موضوع را اعلام کرده‌ایم که دنباله رو سیاست‌های ماکیاولی نیستیم و به مانند رهبرمان در مسیر تقوا و اسلام حرکت می‌کنیم.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد‌ در شرایطی که کشورهای غربی مدعی هستند ایران در انزوا قرار دارد مانور بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود از این رو مردم باید بدانند که در چه منزلتی قرار دارند و ایران دارای چه عظمتی در جهان است. با برگزاری اجلاس تهران نقشه دشمنان بر آب شد و نتوانستند به اهداف پوچ خود دست پیدا کنند.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.