آیت‌الله علوی‌گرگانی: فراهم نمودن راه هدایت برای مردم، رسالت جدی روحانیت است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

12-10.jpg

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که «امروز دنیا تشنه حقایق و معارف اسلامی و شیعی است» گفت: امروز دنیا می‌خواهد ببیند که روحانیت شیعه چه می‌گویند؛ چرا که خود را تشنه این گونه معارف می‌دانند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار جمعی از اساتید و پاسداران مجتمع دانشگاهی علوم و فنون نیروی هوا فضای سپاه، تاکید نمود: در این شرایط، رسالت جدی روحانیت، روشن نمودن حقیقت برای مردم دنیا و فراهم نمودن راه هدایت آن‌ها است.

این مرجع تقلید ادامه داد: متاسفانه بعضی از مردم هنوز نسبت به حقیقت تشیع و جایگاه شیعه ناآگاه و جاهل می باشند و لذا وظیفه همه ما است که این طیف از اشخاص را با لسان نیکو و روش پسندیده، آگاه و هدایت کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به جایگاه ولایت، اظهار نمود: متاسفانه امیرمومنان علی (ع) هنوز در میان مردمان ناشناخته و مظلوم است.

وی با بیان این‌که «بدون شک صراط علی (ع) صراط حق و حقیقت و راه رسیدن به سعادت و نیکنامی است» تصریح نمود: تمسک به ولایت امیرالمومنین(ع)، بهترین و والاترین نعمتی است که خدای متعال در اختیار ما قرار داده و ما باید قدردان آن باشیم.

این مرجع تقلید با بیان این‌که «صاحبان قدرت و ثروت، حقیقت مطلب را در مورد شیعه و انقلاب اسلامی ایران بیان نمی‌کنند» تصریح نمود: واقعا در طول ۳۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، حتی یک مورد کوچک هم پیدا نمی‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال سلطه طلبی و یا زورگویی نسبت به کشورهای دیگر بوده باشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که دشمنان این گونه القا می‌کنند که شیعه و حکومت شیعی ایران، به دنبال تجاوزگری به دیگر کشورهاست.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در پایان تاکید نمود: راه حقیقت، همانا راه پیغمبراکرم(ص) و امیرمومنان علی (ع) است؛ البته تبیین این حقایق و معارف، نباید خدای ناکرده توام با بی حرمتی به سایر مذاهب و ادیان باشد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.