آیت الله تسخیری با وزیر اوقاف پاکستان دیدار کرد

آیت الله تسخیری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پاکستان با وزیر اوقاف و امور اسلامی ایالت پنجاب پاکستان و هیأت رسمی مشرف بر چاپ و تصحیح قرآن، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در این دیدار احسان‌الدین قریشی، وزیر اوقاف و امور اسلامی ایالت پنجاب پاکستان،دیروز ۲۳ خرداد ضمن خوشامدگویی به دبیرکل مجمع و هیأت همراه گفت: در کشور ما به قرآن بسیار اهمیت داده می‌شود و انواع متعددی از قرآن‌‌های چاپی موجود است ؛ ولی ما درصدد هستیم یک قرآن با یک خط و چاپ مناسب را تهیه کرده و در تمامی مساجد و مدارس توزیع کنیم.

وی با اشاره به اینکه خواستار بازدید از چاپخانه‌های قرآن در قم، مشهد و تهران است، افزود: ما در تلاش هستیم که قرآن به عنوان یک کتاب درسی در مدارس و دانشکده‌ها تدریس شود.

در ادامه آیت‌الله تسخیری دبیرکل مجمع ازعلاقه جوانان و مردم پاکستان به یادگیری قرآن ابراز خوشحالی نمود و گفت: در ایران به یادگیری قرآن اهمیت زیادی داده می‌شود به‌طوری که حافظان بسیاری در ایران هستند که در مسابقات بین‌المللی شرکت و جوایز بین‌المللی دریافت می‌کنند.

دبیرکل مجمع افزود: ما در زمینه قرآنی هر کاری بتوانیم برای شما و مردم پاکستان انجام می‌دهیم و از وزیر اوقاف پاکستان برای بازدید از چاپخانه‌های قرآن در مشهد، قم و تهران و مراکز قرآنی دعوت به عمل آورد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.