آیت الله جنتی رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، دبیر شورای نگهبان در نخستین ساعات آغاز رای گیری در شورای نگهبان حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در ۱۴ هزار و ۳۲۳ شعبه اخذ رای در ۳۳ حوزه انتخابیه آغاز شد.

۱۳۰ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات، امروز برای مشخص شدن سرنوشت ۶۵ کرسی باقیمانده مجلس نهم، خود را در معرض رای مردم قرار داده اند.

حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، شیراز، تبریز،اسکو و آذرشهر، اردبیل،نمین، سرعین و نیر، دهلران آبادانان و دره شهر، ایلام، شیروان، چردوال، ایوان و مهران، اصفهان، لنجان و سمیرم امروز صحنه خلق حماسه ای دیگر از سوی ملت ایران هستند.

همچنین مردم حوزه های انتخابیه اردل،فارسان، کوهرنگ و کیار، مشهد و کلات، اهواز، دزفول، دشت آزادگان، آبادان، ایذه و باغملک و بهبهان، بوانات و خرم بید، سنندج، دیواندره و کامیاران نیز پرشور و نشاط پای صندوق های رای حاضر می شوند تا گام قبلی خود در ۱۲ اسفندماه ۹۰، مرحله نخست انتخابات مجلس نهم را تکمیل کنند.

امروز همچنین نگاه جهانیان به شهرها و مناطقی چون کرمانشاه، گرگان و آق قلا، تالش، رضوانشهر و ماسال، خرم آباد، ازنا و درود، پلدختر، بروجرد، تویسرکان، همدان، مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم دوخته شده است تا حماسه انتخاباتی آنها در دومین ماه از سال ۹۱ را رصد کنند.

انتخابات در این مرحله در هفت حوزه انتخابیه نظیر شیراز، اردل، فارسان و کوهرنگ، گرگان و آق قلا، تفرش، آشتیان و فراهان، تویسرکان، ، مهریز، بافق و ابرکوه و ۵۰ شعبه حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به صورت رایانه ای برگزار می شود.

بنا بر اعلام مسوولان وزارت کشور، در مجموع از بین ۱۴ هزار و ۳۲۳ شعبه اخذ رای انتخابات در حدود هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای به صورت رایانه ای برگزار می شود.

سیام**۹۱۲۱**۹۱۳۲**۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۱۶۳۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.