آیت الله طاهری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان الزهرا بستری شد

۲۱اردیبهشت،
ممتاز نیوز :تغییر و بهبودی وضعیت آیت الله طاهری منوط به تقدیر و تفضل الهی و دعای مردم شریف است

 به گزارش ممتاز نیوز دفتر حضرت آیت الله سید جلال الدین طاهری، امام جمعه سابق اصفهان با صدور اطلاعیه ای به تشریح آخرین وضعیت پزشکی ایشان پرداخت.

 در این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

با سلام و درود بر رسول رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و آل طاهرینش و با تهنیت حلول ایام فیض و استجابت و غفران، ماه رجب قسمت همه مومنین و مومنات.

به استحضار برادران و خواهران عزیز و دوستداران حضرت آیت الله طاهری، بقیه السلف شهیدان محراب و نماینده محترم حضرت امام خمینی(ره) و امام جمعه سابق اصفهان می رساند، به دنبال عارضه شدید انسداد تنفسی و وقوع شرایط خطیر، معظم له از تاریخ ۹۲/۲/۸ تاکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان الزهرا اصفهان بستری می باشند.

وضعیت بیماری و وجود مشکلات مختلف، سیر درمان را فراگیر نموده و در حال حاضر، وضعیت تنفسی ایشان به کمک دستگاه، و هوشیاری و موقعیت قلب و عروق و ارگان های حیاتی در شرایط قابل قبول می باشد.

بدیهی است هرگونه تغییر و بهبودی منوط به تقدیر و تفضل الهی و انشاالله مبتنی بر دعای خیر دوستداران و مردم شریف خواهد بود.

از کلیه پزشکان ایشان و کادر درمانی بخش مراقبت های ویژه بیمارستان الزهرا جهت تلاش های بی وقفه و صادقانه سپاس گذاری می نماییم و امیدوار به فضل الهی برای شفای همه بیماران و ایشان، دست نیاز به سوی خالق بی نیاز و شفا دهنده جلیل خاضعانه بر می گیریم.

این دفتر جهت رفع شایعات بی اساس و اطلاع رسانی به موقع از وضعیت ایشان، در هر فرصت مقتضی اقدام خواهد نمود و آماده پاسخگویی استفسار دوستداران و مردم شریف و محترم از وضعیت و احوال ایشان می باشد.

با طلب دعا برای شفای همه بیماران
والسلام علیکم
دفتر آیت الله طاهری

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.