آیت الهی:رویانیان درصورت عدم شرکت پرسپولیس در لیگ باید پاسخگو باشد

هادی آیت الهی روز شنبه درگفت و گو باایرنا گفت:رویانیان در مورد عدم برگزاری مسابقات لیگ در ماه رمضان نظر شخصی خود را اعلام کرده است و ما هم نظر خود را داریم.

وی درمورد اینکه مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرده که این تیم شاید در ماه رمضان مسابقه ندهد، اظهار داشت: در این شرایط خود او باید پاسخگوی هواداران باشد، زیرا ما مسابقات را برگزار خواهیم کرد.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، گفت: اصلا نمی دانم هدف دوستان چیست اما هیچ مشکلی برای برگزاری بازی ها بعد از اذان وجود ندارد.

*** مشکلی برای فعالیت من در کمیته اخلاق وجود ندارد

آیت الهی در خصوص فعالیت خود در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال که خلاف اساسنامه این فدراسیون اعلام شده، تصریح کرد: فعلا که ما بدون هیچ مشکلی کار خود را دنبال یم کنیم و فکر نمی کنم مشکلی باشد.

وی درادامه، اظهار داشت: حضور من در این کمیته با نظر رییس فدراسیون فوتبال است و به آن احترام می گذارم و تمام تلاشم را برای پاکی فوتبال خواهم کرد.

***بهروان نظر خودش را اعلام کرده است

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال بااشاره به خبرهای منتشره در باره جام حذفی فوتبال گفت: قرار است مسئولان فدراسیون به مالزی بروند و در این خصوص به همراه مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیری کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که بهروان اعلام کرده این مسابقات برگزار می شود، اظهار داشت: بهروان نظر خود را اعلام کرده است،‌ اما تصمیم نهایی پس از این جلسه اتخاذ می شود.

*** ۱۲ نفر از ممنوع الکار ها رضایت گرفتند

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت:درفصل جدید کسی منشوری نیست و تنها افرادی که ممنوع الکار هستند، اجازه فعالیت نخواهند داشت.

وی تاکیدکرد:از میان این نفرات ۱۲ نفر رضایت خود را از شاکیان گرفته اند و در صورتی که سایر نفرات نیز رضایت بگیرند، می توانند به کار خود ادامه دهند.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۸۷۵۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.