آیت الهی: فهرست دلالان ممنوع از کار فوتبال تهیه شده است

سید محمدهادی آیت الهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:درجلسه روزشنبه هیات رییسه سازمان لیگ قانون ممنوعیت حضوردروازه بانان خارجی توسط اعضای هیات رییسه سازمان لیگ موردتایید قرار گرفت و در نشست صبح سه شنبه هیات رییسه فدراسیون بررسی خواهد شد.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال ایران گفت:قانون ممنوعیت حضور دروازه بانان خارجی در لیگ برتر به رشد دروازه بانان ایرانی کمک زیادی کرده است.

وی اظهارداشت: از مدیران باشگاه ها درخواست می کنم در این بحث منافع ملی را در نظر بگیرند و به منافع باشگاه خود بی توجه باشند.

وی با اشاره به سخت گیری های بیشتر سازمان لیگ برای حضور بازیکنان خارجی، تصریح کرد: بازیکنان خارجی نیز قرار است از این پس با سخت گیری های بیشتری وارد فوتبال ایران شوند و نباید مانند گذشته به سوابق بازیکنان در ده سال گذشته توجه کنیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال گفت: یکی دیگر از مصوبات مهم این جلسه تشکیل هر چه سریعتر کمیته وضعیت نقل و انتقالات بود که باید در اسرع وقت آن را انجام دهیم.

وی در خصوص پیشنهاد عراق به فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه، افزود: در ابتدا ما پیشنهاد دادیم اما آنها تاریخ مورد نظر ما را نپذیرفتند اما حالا آنها پیشنهاد جدیدی را به ما برای برگزاری بازی دوستانه ارایه کرده اند که باید کادرفنی تیم ملی در این خصوص تصمیم گیری کند.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات لیگ، گفت: باید از تمام زحمتکشان این مسابقات تشکر کنیم و فکر می کنم لیگ بسیار خوبی را به ویژه در چهار هفته پایانی پشت سر گذاشت.

*** آرای کمیته انضباطی را با حاشیه سازی بی ارزش نکنند

آیت الهی در خصوص رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد پروند تبانی، گفت: کمیته انضباطی ما رایی را صادر کرده و تمام عوامل این بازی می توانند به رای صادر شده اعتراض کنند و این رای بار دیگر در استیناف بررسی شود.

وی تاکید کرد: نباید در این شرایط آرای کمیته انضباطی را زیر سئوال ببرند .اطمینان داشته باشید کمیته انضباطی هیچ رایی را بی دلیل صادر نمی کند.

آیت الهی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برای کمیته های ضعیف فدراسیون چه برنامه ای دارد، گفت: هنوز جلسات کارشناسانه برگزار نکرده ایم و هر گاه احساس کنیم خواسته های ما برآورده نمی شود تغییرات را آغاز می کنیم.

نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، در پاسخ به انتقاد های مطرح شده مبنی بر اینکه این فدراسیون برخورد قاطعی با دلالان ندارد، خاطرنشان کرد: برای از بین بردن آنها برنامه ریزی خوبی داریم و می خواهیم لیستی را به هیات ها اعلام کنیم که دیگر آن افراد اجازه فعالیت نداشته باشند.

۹۱۱۸**!۵۵۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۰۴۷۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.