آینده‌ای نامعلوم در انتظار نمایشگاه E3

تمام کمپانی های سازنده بازی های ویدیویی حاصل تلاش یک سال خود را در نمایشگاه E3 در معرض دید و قضاوت علاقه مندان قرار می دهند.
اما اخیرا شایعاتی در مورد این نمایشگاه به گوشی می رسد. این شایعات به طور خاص در مورد این است که آیا سال آینده نیز محل برگزاری E3 همچنان مرکز کنوانسیون شهر لس آنجلس است؟ بنا به اخبار منتشر شده در چند وقت اخیر این مرکز قرار است در سال ۲۰۲۴ به منظور ساخت ورزشگاه جدیدی با نام Farmer’s Field مورد طراحی و بازسازی قرار بگیرد و از الان گمانه زنی ها در مورد محل برگزاری نمایشگاه E3 در سال آینده آغاز شده است.
نمایشگاه E3 توسط انجمن Entertainment Software مدیریت می شود و وظایفی مانند لابی کردن برای بازی های ویدیویی و مبارزه با پرونده های حقوقی بر علیه صنعت بازی های ویدیویی را بر عهده دارد. این انجمن همچنین سیستم درجه بندی بازی های ویدیویی موسوم به ESRB را نیز طراحی و به اجرا درآورده است.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از LA Times، نمایشگاه E3 از زمان آغاز به کار خود همواره در جنوب کالیفرنیا برگزار شده است به غیر از یک سال که در سالهای اولیه برگزاری شهر آتلانت میزبانی این نمایشگاه سالانه را بر عهده گرفت. البته یک بار دیگر نیز در سال ۲۰۰۷ و زمانی که این شو بسیار کوچک شده و از اوج فاصله گرفته بود مکان آن به هتل هایی در سانتا مونیکا منتقل شد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.