آینه؛ تازه‌ترین “داروی لاغری” در دنیا

فروردین ۱۴۰۳

پژوهشگران دریافته‌اند که استفاده از تعداد بسیاری آینه در خانه و محل کار می‌تواند تاثیرات مثبت بسیاری در کاهش وزن و ایجاد تعادل در تناسب اندام فرد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران دریافته‌اند که استفاده از آینه‌های بسیار در خانه و محل کار می‌تواند سبب کاهش وزن در اشخاصی که دچار اضافه وزن می باشند بشود. 

گفتنی است؛ براساس تازه‌ترین پژوهش‌های صورت گرفته بر روی گروهی از داوطلبان که دارای اضافه وزن بوده‌اند و قراردادن آن‌ها در دو محل بدون آینه و دارای آینه، پزشکان دریافته‌اند که نگاه کردن به خود و بررسی ناهمواری‌های چربی اضافه شده در بدن به سبب رژیم غذایی بد و تغذیه نامناسب می‌تواند یکی از بهترین محرک‌ها برای ایجاد انگیزه در اشخاص برای کاهش وزن باشد. 

پزشکان برای اثربخشی بهتر این روش پیشنهاد می‌کنند تا اشخاص راه رفتن خود را به وسیله آینه تماشا کنند و این می‌تواند سبب تشویق آن‌ها به داشتن رژیم غذایی سالم، کم خوردن تنقلاب و همینطور 

انجام ورزش منظم شود. 

پزشکان دریافته‌اند که اشخاصی که دچار اضافه وزن می باشند، معمولا به دلایل روانی از برانداز کردن خود در آینه دوری می‌کنند که این سبب می‌شود آن‌ها به رژیم غذایی نامناسب خود ادامه بدهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.