آیپد مینی ۲ با صفحه نمایش رتینا رسما معرفی شد؛ آغاز قیمت از ۳۹۹ دلار

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نارنجی به نقل از دورج نوشت: اپل در کنفرانس امشب پس از معرفی iPad Air ، نسل دوم آیپد مینی را نیز معرفی کرد. این تبلت کوچک که پیش از تصاویر بسیاری از آن لو رفته بود، نسبت به نسل قبلی خود، نمایشگر خود را مجهز شده به تکنولوژی رتینا می بیند. این تکنولوژی بدین معنا است که صفحه نمایش ۷.۹ اینچی آیپد مینی ۲، می تواند تصاویری با کیفیت ۱۵۳۶ × 2048 را پخش نماید.
 
 
پردازنده دستگاه چیپ ۶۴ بیتی A7 اپل است که در iPad Air نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این محصول از ماه نوامبر عرضه می گردد و قیمت مدل wifi آن ۳۹۹ دلار و مدل سیم کارت خور آن ۵۲۹ دلار اعلام شده است.
 
بر خلاف شایعات اثری از اسکن اثر انگشت در آیپد مینی ۲ دیده نمی شود.
 
همانطور که انتظار می رفت اپل امروز از نسل تازه آیپد پرده برداری کرد. آیپد تازه iPad Air نام دارد و همانطور که از نام آن می توانید حدس بزنید، از لحاظ ضخامت و وزن یک جهش فوق العاده داشته است.
 
آیپد تازه از طراحی iPad mini که در سال قبل معرفی شد، پیروی می کند و نسبت به مدل قبلی خود بسیار سبک تر و باریک تر شده. اپل لبه های کناری صفحه نمایش را بسیار باریک کرده و از این طریق موفق شده بدون قربانی کردن ابعاد صفحه نمایش، دستگاهی خوش دست تر را در اختیار کاربران قرار دهد.
 
به گفته اپل آیپد تازه ۲۰ درصد باریک تر شده و ضخامت آن تنها ۷.۵ میلیمتر است. این دستگاه وزنی بالغ بر ۴۶۹ گرم دارد، نمایشگر آن ۹.۷ اینچ و از نوع رتینا است و در نهایت در داخل خود چیپ A7 و M7 را به همراه دارد.
 
Close window
Close window
 
Close window

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.