«آیینه های رو به رو» این بار در شیراز

۳۰م آذر ،

در ادامه سفرهای استانی/

سینماپرس-گروه سینما/فیلم «آیینه های رو به رو» به کارگردانی نگار آذربایجانی عصر امروز در سینما «سعدی» شیراز اکران و سپس نشست پرسش و پاسخ آن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، عصر امروز جمعه، اول دی ماه عوامل فیلم «آینه های روبرو» در سینما «سعدی» شهر شیراز، به سئوالات تماشاگران و خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

پس از برگزاری نشست های تحلیلی دربارهٔ فیلم سینمایی «آینه های روبرو» در بعضی مراکز فرهنگی و دانشگاهی در تهران و همچنین برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در شهرهای اصفهان، قم و مشهد، این بار سینما “سعدی” شیراز میزبان دیدار و گفتگوی عوامل فیلم با تماشاگران آن خواهد بود.

با هماهنگی های انجام شده توسط پخش کننده فیلم (موسسه نسیم صبا) این نشست ساعت پنج بعد از ظهر روز جمعه اول دی ماه برگزار خواهد شد.

در این نشست در کنار نگار آذربایجانی کارگردان، فرشته طائرپور تهیه کننده، شایسته ایرانی و غزل شاکری بازیگران اصلی فیلم، خبرنگاران، منتقدان و دانشجویان شرکت خواهند کرد.

فیلم «آیینه های رو به رو» دربارهٔ «رعنا» و «آدینه» دو زن جوان از دو موقعیت کاملا متفاوت خانوادگی و اجتماعی است که بر اثر اتفاق‌ای با هم مواجه و همسفر می‌شوند. رعنا زنی کم تجربه و مذهبی است که به‌خاطر نیاز مالی، پنهانی مسافرکشی می‌کند و آدینه دختری که سرکش و مرفه است و از خانه خود فرار کرده روبه‌رو می‌شود.

در این فیلم غیر از شایسته ایرانی و غزل شاکری، همایون ارشادی، نیما شاهرخ شاهی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، رابعه اسکویی، سارا بهرامی و… به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی ست، پیش از این جلسات نقد و بررسی این فیلم غیر از تهران، در اصفهان و قم و مشهد هم برگزار شده و با استقبال مخاطبین مواجه شده است.

انتهای پیام/ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۳۰۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.