آیین‌نامه تغذیه دانشجویان علوم پزشکی کشور تدوین می‌شود

۰۲م اسفند ،

125-14.jpg

نشست مدیران دانشجویی دانشگاههای علوم پزشکی کشور با سه موضوع محوری «اقتصاد مقاومتی»، «تدوین آیین‌نامه تغذیه دانشجویان» و «آیین‌نامه شوار رفاهی دانشجویان» برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، نشست مذکور تا فردا پنجشنبه ۳ اسفند در محل ساختمان ستاد معاونت دانشجویی، فرهنگی برگزار می‌شود و در این نشست کارگروه‌های تخصصی و جداگانه به بحث و بررسی پیرامون سه محور اصلی و مجزا «اقتصاد مقاومتی»، «تدوین آیین نامه تغذیه دانشجویان» و «آیین نامه شورای رفاهی دانشجویان» خواهند پرداخت.

کارگروه اقتصاد مقاومتی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص توجه به اقتصاد مقاومتی به منظور استفاده بهینه از امکانات موجود برگزار می‌شود تا تبادل نظر مدیران دانشجویی دانشگاه‌ها حوزه معاونت‌های دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌ها را به تعریف مشترکی از اقتصاد مقاومتی و سهم دانشجویی برساند.

بنا بر این گزارش گارگروه دوم نشست مذکور پیرامون بحث و بررسی مفاد پیش نویس آیین‌نامه شورای رفاهی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی است با هدف زمینه سازی بیشتر در راستای تعامل بیشتر دانشجویان و مسئولین جهت رفع مشکلات رفاهی دانشجویان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. در این آیین‌نامه تلاش می گردد ضوابط و راهکارهای عملی برای مشارکت دانشجویان به بهترین شکل میسر شود.

در کارگروه سوم نیز پیش‌نویس نهایی آیین‌نامه تغذیه دانشجویی تدوین می‌شود. چرا که یکی از محورهای اصلی خدمات رسانی به دانشجویان در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، موضوع تغذیه دانشجویی است. یکسان سازی و جلوگیری از اقدامات و تصمیم گیریهای سلیقه‌ای همچنین ساماندهی دستورالعمل‌ها و ضوابط و قوانین حاکم بر غذاخوری‌های دانشجویی سبب تسهیل امور در این بخش مهم خواهد بود که از اهداف اصلی تدوین این آیین نامه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.