آی پد ویژه کودکان یک ساله عرضه می‌شود

۳۰م دیماه ، مهر- اکثر کودکان ۱۲ ماهه نمی توانند راه بروند و دامنه لغات آنها ممکن است تنها به چند واژه محدود شود، این درحالی است که یک شرکت تولید کننده اسباب بازیهای الکترونیکی آموزشی اقدام به ارائه یک آی پد برای کودکان کرده است.

وی تک (VTech) به عنوان تولید کننده اسباب بازیهای آموزشی الکترونیکی تبلتی را با قیمت ۱۳۵ دلار در نمایشگاه اسباب بازی ۲۰۲۲ لندن عرضه کرده است.

این نمایشگاه محفلی است که تولید کنندگان انتظار دارند بتواند تولید سال آنها را رقم بزند.

آی پد ” ایو تب ۲ کودکان” دارای صفحه لمسی است و کودکان از نظر عملی می توانند از آن برای بازیهای آموزشی، شناسایی رنگها، حیوانات و صداها استفاده کنند.

این آی پد با یک قاب پلاستیکی عرضه شده که آن را از جویده شدن گوشه ها توسط کودکان و آسیب دیدگی در اثر سقوط محافظت می کند. آی پد کودکان همچنین دارای موسیقی برای آرام کردن کودکان و کتابهای الکترونیکی برای والدین است که بتوانند قصه های آن را برای کودک بخوانند.

این دستگاه چون آی پد واقعی دارای مجموعه ای از برنامه های اجرایی برای دانلود است و از نظر تئوری می تواند به رشد کودک کمک کرده و تا ابزاری باشد که این کودک تا ۹ سالگی از آن استفاده کند.

“اینو تب ۲ کودکان” توسط شرکت فناوری وی تک عرضه شده و این شرکت اظهار داشته است که با توجه به شکاف بازار در رابطه با تبلتی برای کودکان زیر سه سال اقدام به تولید این دستگاه کرده است.

این نوآوری شاهدی برای بازگوکردن این حقیقت است که چگونه فناوری و تبلتها جایگزین اسباب بازیهای قدیمی می شوند.

فروش اسباب بازیهای سنتی که نیازمند لمس با دست، ساخت و یا تخیل است سال قبل به یک درصد رسیده است، چراکه کودکان امروز توجه خود را به صفحه های نمایش معطوف کرده اند.

سنت گرایان از تغییرات در فرهنگ اسباب بازی ها ابزار تأسف می کنند چرا که بسیاری از بازیهای مبتنی بر فناوری و بازیهای انفرادی جایگزین بازیهای گروهی شده است و عرصه را برای رشد قوه تخیل کودک تنگ کرده است.

نمایشگاه اسباب بازی ۲۰۲۲ که از دیروز سه شنبه ۲۲ ژانویه ( ۳ بهمن ماه ) در لندن آغاز شده و تا پنجشنبه ۲۴ ژانویه (۵ بهمن ماه) ادامه دارد.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.