ائتلاف علیه داعش سیاستی نخ‌نما و محکوم به شکست است/اینگونه رفتارها منافع غرب را تأمین نمی‌کند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل جمعیت حامیان عدالت اسلامی گفت: ائتلاف علیه داعش سیاست نخ‌نما شده آمریکایی‌هاست که پیش‌تر به بهانه ناامنی در عراق، سوریه و افغانستان آزموده شده و نتیجه آن شکست برای غربی‌ها بود.

“محمدابراهیم بهرامی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه غرب تئوری خود در سوریه و عراق را شکست خورده دیده و اکنون با بهانه‌ای با عنوان ائتلاف علیه داعش سیاست جدیدی را در منطقه آغاز کرده است، اظهارداشت: این نیز یکی از سیاست‌های نخ‌نما شده آمریکایی‌هاست که پیش‌تر به بهانه ناامنی در عراق، سوریه و افغانستان آزموده شده و نتیجه آن شکست برای غربی‌ها بود.
 
دبیرکل جمعیت حامیان عدالت اسلامی تاکید کرد، غرب با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین نیروهای مقاومت مردمی را تحت فشار قرار داده و قصد دارد به بهانه این ائتلاف حضور نظامی خود را توجیه کند.

بهرامی با بیان اینکه کشورهای عراق و سوریه جزء هم پیمانان جمهوری اسلامی ایران و از پایه‌های قدرتمند مقاومت اسلامی هستند، عنوان کرد: مقاومت مردمی در کشورهای عراق و سوریه تا امروز بی‌نظیر بوده و هر حرکت تروریستی را در نطفه خفه کرده‌اند.  
 
دبیر جمعیت حامی عدالت اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه غرب نمی‌تواند با تشکیل چنین ائتلافی به نتیجه برسد، ادامه داد: اینگونه رفتار از سوی غربی‌ها تنها منافع آنان را در منطقه به خطر می‌اندازد و این یک واقعیت است که نیروهای مردمی در سراسر جهان علیه آمریکا به حرکت در‌ آمده‌اند، همانطور که امروز ایستادگی مردم عراق و سویه آنان را با شکست مواجه کرد، باز هم سیاست‌های مداخله جویانه آنها در منطقه محکوم به شکست خواهد بود.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.