ابتدای زمستان همکاری رایتل و سامسونگ آغاز می‌شود

۲۵م آذر ، موبنا- سامسونگ با همکاری اپراتور سوم، گوشی‌های پیشرفته و هوشمند خود را با سیمکارت‌های دایمی رایتل از اول دی ماه در سطح بازار تلفن همراه عرضه می‌کند.

مدیرمحصول شرکت رایتل با اشاره به باندلینگ (عرضه گوشی و سیمکارت) گوشی‌های سامسونگ با سیمکارت‌های رایتل اظهار داشت: گوشی‌های پیشرفته سامسونگ با سیمکارت‌های دایمی این اپراتور نسل سومی به زودی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

“سامان علیزاده” افزود: در این طرح قیمت سیمکارت‌های دایمی رایتل ثابت بوده و تنها گوشی‌های سامسونگ با توجه به نوسانات ارز در کشور دستخوش تغییر قیمت می‌شوند.

وی با اشاره به کاربرانی که به خریداری گوشی‌های باندلینگ شده سامسونگ و رایتل می‌پردازند، گفت: در این طرح تخفیف قابل ملاحظه‌ای در قیمت نهایی فروش گوشی‌ها به کاربران داده می گردد اما تا زمان آغاز این طرح نمی توان میزان تخفیفات در نظرگرفته شده را اعلام کرد.

وی تصریح کرد: گوشی‌های سامسونگ که قرار است با سیمکارت‌های دایمی رایتل با قیمت ۱۲۰ هزار تومانی روانه بازار موبایل شوند همراه با گارانتی شرکت پارس مایکروتل به فروش می‌رسند که خریداران می توانند با استفاده از این طرح از هدیه ۱۲۰ هزار تومانی مکالمه رایگان نیز بهره‌مند شوند.

مدیرمحصول شرکت رایتل آینده باندلینگ گوشی‌های سامسونگ با سیمکارت‌های رایتل در ایران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام و الکامپ
گوشی‌های باندلینگ شده سامسونگ و رایتل به صورت آزمایشی به نمایش گذاشته شد که با استقبال خوبی مشتریان نیز همراه شد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.